دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 15072

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان:

فضای فیزیکی درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند افزایش می یابد

صدای نهاوند:
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: فضای فیزیکی درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند، سال آینده افزایش می یابد.

به گزارش صدای نهاوند، دکتر علیرضا صفری روز یکشنبه ۲۲ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:ذخیره دارویی در این استان انجام شده است و کمبود برخی اقلام دارویی اگر وجود دارد، کشوری است.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت، راهبردی خوب در دولت تدبیر و امید است که نتوانستیم به درستی از آن استفاده کنیم، افزود: در راستای اجرای این طرح هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی استان همدان متحول شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان ضریب اشغال تخت های فعال در استان همدان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در حال حاضر ضریب اشغال تخت در بیمارستان آتیه همدان ۸۰ درصد و در بیمارستان دکتر غرضی ملایر ۷۶ درصد است.
صفری با بیان اینکه همدان از نظر تعداد بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، رتبه ۲۲ کشور را دارد بیان کرد: هم اکنون بیش از ۷۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان همدان داریم.

وی همدان را از نظر هزینه ‌های درمان طی سال گذشته دوازدهمین استان کشور دانست و گفت: این در حالیست که ۸۶ درصد از بیمه شدگان این استان حداقل بیمه را پرداخت می کنند.
دکتر صفری اضافه کرد: همدان از نظر تعداد تخت‌ های بستری تامین اجتماعی چهارم کشوری و از نظر تعداد مراکز درمانی سرپایی هجدهم کشور است.
وی با بیان اینکه میزان پراکندگی بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان بالا است و احداث مراکز درمانی و سطح بندی نیز بر این اساس صورت می گیرد ادامه داد: با این وجود شهریور ماه امسال درمانگاه رزن افتتاح شد و عملیات احداث درمانگاه بهار نیز در دست اقدام است.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به پیگیری های لازم برای ساخت درمانگاه کبودراهنگ اظهار داشت: در تلاش هستیم تا ۲ سال آینده درمانگاه بهار تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

صفری با اشاره به حجم بالای مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی گفت: روزانه بیش از ۱۱ هزار تن در مراکز درمانی و بیمارستان های تامین اجتماعی این استان خدمات سرپایی دریافت می کنند.
وی همچنین تعداد بیماران بستری در بیمارستان های تامین اجتماعی استان را ۱۲۰ تن در روز عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش سطح خدمات و تعداد مراجعه کنندگان، تعداد پزشکان متخصص و مورد نیاز نیز برای ارایه خدمات بهتر افزایش پیدا کرده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان تجهیز زایشگاه و اتاق های ال.دی.آر بیمارستان آتیه را از دیگر اقدامات برشمرد و بیان کرد: زایشگاه بیمارستان غرضی ملایر با پنج اتاق ال.دی.آر حدود ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دهه فجر امسال افتتاح می شود.
صفری ادامه داد: انبار دارویی استاندارد بیمارستان دکتر غرضی ملایر نیز در یک‌ هزار مترمربع آماده بهره‌ برداری در ایام دهه فجر امسال است.

وی همچنین با اشاره به آغاز فصل سرما و شیوع سرماخوردگی تاکید کرد: بیماران از خوددرمانی و مصرف هرگونه آنتی بیوتیک پرهیز کنند و استفاده از مایعات و آب میوه‌های طبیعی بهترین راه درمان سرماخوردگی است.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان در عین حال خبرنگاران را همراه مجموعه تامین اجتماعی و بازویی توانمند برای ارتقای اهداف دانست و گفت: نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی به جامعه و انعکاس واقعیت ها برای ارایه خدمات بهتر و مطلوب تر به مردم بسیار حایز اهمیت است.
گفتنی است، در این آیین از خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان تقدیر به عمل آمد./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش