شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 14901

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوندگفت: فاز اول طرح هادی 91 روستای نهاوند با اعتباری افزون بر 37 میلیارد تومان به انجام رسیده که 60 روستای آن به اتمام رسیده و 31 روستا در دست اقدام است.

علیرضا نثاری در گفت‌وگو خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: طرح هادی شامل جدولگذاری و زیرسازی و آسفالت، پیاده‌روسازی، دیواره‌سازی مسیل و احداث کانال کشاورزی و پل و همچنین نصب المان در محدوده طرح‌های هادی را شامل می‌شود.

نثاری با بیان اینکه تا کنون ۱۸۹ میلیارد برای طرح‌های زیربنایی پرداخت شده است، اضافه کرد: برای طرح‌های زیربنایی تا کنون اعتبار پرداختی به متقاضیان ۱۸۹ میلیارد تومان و سطح زیربنای احداثی نیز افزون بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمربع بوده و خوشبختانه این شهرستان رتبه نخست نوسازی ساختمان‌های بتنی در کشور را داراست.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند با اشاره به اینکه اخیرا سقف تسهیلات به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته است، عنوان کرد: تا کنون ۲۲ هزار و ۴۵۰ جلد سند مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر صادر و تحویل مالکین شده و در مقوله واگذاری زمین نیز تا کنون ۳۶۰ قطعه زمین در روستاها به افراد دارای شرایط واگذار شده است.
 
وی با بیان اینکه امسال بهسازی ۳۱ روستا با اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان در دست اقدام بوده و زیرسازی و عملیات خاکی در ۳۵ روستای این شهرستان انجام شده و در حال پیگیری است، اظهار کرد: در مجموع مساحت زیرسازی معابر در روستاها در سال ۹۷ توسط این بنیاد افزون بر ۱۱۰ هزار مترمربع است همچنین اجرای آسفالت ۱۶ روستا از محل اعتبارات ملی و با مشارکت دهیاری‌ها توسط این بنیاد در حال انجام بوده که اعتبار جذب شده ملی در این حوزه بیش از ۴٫۵ میلیارد تومان است.
 
وی بیان کرد: در حوزه نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی از سال ۸۴ تا کنون ۱۶ هزار و ۶۰۰ متقاضی به منظور اخذ تسهیلات با بانک‌های عامل معرفی شده که تا کنون عملیات ساخت ۱۵ هزار و ۶۰۰ واحد به اتمام رسیده و پایان‌کار خود را دریافت کرده‌اند و همچنین هزار و ۱۳۸ فقره تسهیلات نوسازی مسکن در سه شهر فیروزان، گیان و برزول با اعتباری افزون بر ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط این بنیاد تحویل داده شده است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش