سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 14656

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: مشکلات شهرک صنعتی نهاوند را به گوش استاندار می رسانم و این مهم را با معاون وزیر نیز مکاتبه خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در هجدهمین جلسه کارگروه اشتغال سرمایه گذاری و ستاد تسهیل نهاوند، گفت: مشکلات شهرک صنعتی نهاوند را به گوش استاندار می رسانم و این مهم را با معاون وزیر نیز مکاتبه خواهم کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه اکثر واحدهای صنعتی نهاوند بخاطر عدم حمایت به تملک بانک ها در آمده اند.

ناصری با بیان اینکه واحد صنعتی که با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کند درآمد آن جوابگوی هزینه های آب و برق و گاز آن هم نیست، گفت: از این پس در شهرستان باید به صورت هفتگی مبلغ ۵ میلیارد تومان پراخت شود که اگر غیر از این باشد قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: همه ادارات باید برای ایجاد اشتغال در هر جلسه طرح تعریف کنند چراکه تنها ۴ دستگاه متولی اشتغال نیستند و باید این دیدگاه عوض شود.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه مدیری که نتواند در مجموعه تحت امر خود برای دو نفر شغل ایجاد کند مدیر نیست، گفت: اگر بخواهیم در بحث ایجاد اشتغال موفق باشیم باید همت جهادی داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه امروز مدیران نهاوند پذیرفته اند که اگر پای کار نباشند شغلی ایجاد نمی شود.

ناصری گفت: تا کنون در شهرستان نهاوند ۱۹۴ پرونده به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان عقد قرارداد شده که از این تعداد ۱۷۸ پروژه به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی گفت: از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران، فضای مجازی و تبلیغات محیطی و نصب پلاکارد و بنر در شهر و روستا برای اطلاع رسانی مناسب طرح های اشتغال فراگیر و روستایی و شرایط آن، به مردم استفاده شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش