سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 14457

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مفسدان اقتصادی باید هرچه سریع‌تر محاکمه شوند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند،حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  نهاوند اظهار داشت: عده‌ای اموال مردم را غارت و اعتماد مردم به‌نظام و قوای سه‌گانه را خدشه‌دار کرده‌اند، به همین علت مفسدان اقتصادی باید هرچه سریع‌تر محاکمه شوند.

مغیثی افزود: دشمن به مردم القا کرده که همه مسئولین فاسد هستند، اما نباید فساد چند نفر را به همه مسئولان تعمیم دهیم مقام معظم رهبری هم در سخنان خود فرمودند این افراد معدود هستند و باید شناسایی، محاکمه و مجازات شوند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند در خصوص احتکار کردن لوازم و مواد خوراکی موردنیاز مردم توسط برخی افراد سودجو در کشور و شهرستان، گفت: احتکار جزء محرمات است؛ احتکار یعنی مالی که موردنیاز مردم است این گناه و حرام است لذا خوشبختانه دستگاه‌های مربوطه واردشده‌اند همچنان که اخبار آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

 مغیثی اظهار کرد: محتکران در شرایط امروز جامعه آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و در میدان دشمن بازی می‌کنند.

امام جمعه نهاوند بابیان اینکه ایستادگی ملت با محوریت رهبر معظم انقلاب فتنه‌های متعددی همچون ۷۸ و ۸۸ و دی‌ماه سال قبل را خنثی و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد، گفت: این انقلاب ماندنی است، سران کفر عربده می‌کشند اما کاری پیش نمی‌برند.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با آمریکا، گفت: رهبری فرمودند که جنگ نخواهد شد، لذا آن‌هایی که از آمریکا می‌ترسند بدانند جنگ نمی‌شود چون آمریکا به این نتیجه رسیده به ایران حمله کند ضربه می‌خورد.

وی افزود: آمریکا در ایران جنگی شروع نمی‌کند چون می‌داند چه خبر است چراکه اهداف آمریکا همچون ناوگانش در خلیج‌فارس و اسرائیل در تیررس ما است.

 

امام جمعه نهاوند ادامه داد: امروز ایران هراسی در صدر فعالیت‌های آمریکاست، آن‌ها می‌خواهند ایران موشک نداشته باشد و هدف آن‌ها از همان ابتدا همین بوده و برنامه هسته‌ای بهانه‌ای برای رسیدن به این مهم بود.

وی گفت: آمریکا داعش را برای ایران به وجود آورد اما دید نمی‌تواند با ایران طرف شود و از آن ناامید شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش