سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14335

صدای نهاوند:
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان نهاوند گفت: امیدواریم مصوبات سالهای گذشته این شورا به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ولی اله سیاوش بعداز ظهر دوشنبه در شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان نهاوند، اظهار داشت: هرگونه اقدامی که در جهت رفع مشکلات ترافیک و حمل و نقل شهرستان انجام شود، برای رفاه حال شهروندان و مردم می باشد و به مدیریت صحیح شهری کمک خواهد کرد.

سیاوش با انتقاد نسبت به عدم اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک گفت: مصوبات جلسات گذشته بدون پیوست اجرایی  روی هم انباشته شده اند و علی رغم گذشت بیش از ۵ ماه از سال جاری اجرای کامل این مصوبات به علت بی توجهی دستگاه های ذیربط باعث شده است آنچنان که باید و شاید مطالبات شهروندان  پاسخ داده نشود.

وی با انتقاد از نابسامانی جمع آوری نخاله هایی ساختمانی در ورودی های شهر نهاوند، افزود: همه ما بخوبی می دانیم نهاوند یک شهر با ظرفیت گردشگری بالا می باشد، بنابراین باید دستگاه های ذیربط اقدامات لازم را جهت زیباسازی ورودی شهر و جمع آوری نخاله ها انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان نهاوندبیان داشت: جاده های ورودی سراب های گیان و فارسبان باید تعیین تکلیف شوند تا مشخص شود متولی جاده های ورودی این سراب ها کدام سازمان و اداره است.

ولی اله سیاوش از نصب سرعت سرعت کاه ها در جاده ها و خیابان های سطح شهرستان نهاوند انتقاد کرد و گفت: نصب این تعداد سرعت کاه توهین به شعور مردم و رانندگان است و ما باید به جای نصب سرعت کاه که خلاف قانون است، فرهنگ درست رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را ترویج کنیم.

سیاوش در پایان گفت: دوربین های پایش تصویری که جدیدا در شهرستان نصب شده است، می تواند پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه را برای کنترل بهتر ترافیکی و کاهش سوانح یاری نماید.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش