نهاوند در مقایسه با تاریخ و قدمت آن توسعه پیدا نکرده است

پیشرفت سد گرین نهاوند پس از ۱۵ سال قابل قبول و مطلوب نیست

تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همدان هفته آینده دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد

دستگاه‌های متولی فرهنگ‌سازی برای افزایش ازدواج و ترغیب به فرزندآوری را برای جامعه تبیین کنند

تجلیل از امام جمعه نهاوند به دلیل خدمات ۴ دهه حضور در نهاوند

حضور ۴ بسکتبالیست نهاوندی به مرحله اول اردوی استعدادیابی تیم ملی ۲۰۲۵

آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی آموزشگاه «کاوه برزول» نهاوند به نام زنده یاد مرحوم داریوش جهانیان

جریمه ۱۶۰ میلیون تومانی فرجام عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه‌ای در نهاوند

پروژه ی سببی و نسبی به زودیی در نهاوند افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

ستاد اوقات فراغت شهرستان نهاوند به فراموشی سپرده شده است

  • کد خبر : 14246

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: مبارزه و مقابله با فساد اقتصادی مطالبه مردم است امروز باید قوه قضائیه قدرت خود را در برابر فساد و مفسدین نشان دهد و انقلاب را از این برهه نجات دهد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: مبارزه و مقابله با فساد اقتصادی مطالبه مردم است امروز باید قوه قضائیه قدرت خود را در برابر فساد و مفسدین نشان دهد، در گوشه و کنار کشور تجمعاتی برگزار می شود حق است این مطالبات اما مراقب باشیم دشمن بر این موج سوار نشود، قوه قضائیه امروز خیلی می تواند کار کند و انقلاب را از این برهه نجات دهد با این مفسدین گردن کلفتی که شناخته و دستگیر شده اند برخورد قاطع شود و نگذارد اینها از دم تیغ عدالت قوه قضائیه سالم بگذرند تا مردم امیدوار باشند.

مغیثی گفت: جنگ روانی دشمن در بزرگنمایی مشکلات و نادیده گرفتن خدمات و روزشماری برای فروپاشی نظام است این از ترفندهای ۴۰ ساله دشمن است. امروز به لطف خدا و همراهی مردم نهال انقلاب ۴۰ ساله شده است باور کنید امروز آمریکا می خواهد توان موشکی و دفاعی ما را کنترل کند و جلوی نفوذ ایران را در منطقه بگیرد اگر این دو مورد نبود امروز ایران از افغانستان بدتر بود.امروز آمریکا می داند توان موشکی ایران چقدر است لذا جرات تعرض ندارد و میداند امروز در مرزهای اسرائیل حزب الله در اختیار ایران است و منتظر یک اشاره ولایت است. 

وی افزود: ترامپ اعلام کرده حاضر است بدون قید و شرط با رئیس جمهور ایران مذاکره کند که این حرف دروغ است و ترفند دشمن است در برجام دوسال مذاکره کردیم چرا از آن بیرون رفت اگر آمریکا راست می گوید به برجام برگردد خسارت ایران را پرداخت کند تا بعد مذاکره کنیم.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعغان جهان است مردم مظلوم یمن با پول و سلاح آمریکا بمباران می شوند و یمن را به خاک و خون می کشند و آل سعود هر روز جنایت می کند اما آمریکا حرفی نمی زند چون پول گرفته است سازمان ملل و حقوق بشر هم ابزار دست آمریکا هستند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: اگر قدرت نظامی ایران و همراهی و همدلی مردم نبود آمریکا تا کنون به ایران حمله کرده بود ایران ابهت آمریکا را از بین برده است و دست آمریکا را از منطقه کوتاه کرده است.
مغیثی افزود: اغتشاشات در داخل ایران که دشمنان نام آن را تابستان داغ ایران گذاشته اند که پول آن را عربستان می دهد بعد سلطنت طلب ها و گروهک های معاند مجری کار باشند و بعد،وانمود کنند انقلاب در حال فروشی پاشی است این خوابی است که ۴۰ سال برای آنها تعبیر نشده و هرگز نخواهد شد چون انقلاب ایران خیلی ریشه عمیق و بزرگی دارد.پای این انقلاب خیلی بهای سنگینی پرداخت شده است آنها هنوز ملت ایران را نشناخته اند.

وی در پایان گفت: راهکار حل مشکلات تکیه بر توان داخلی است از ظرفیت و نیروی جوان داخلی خودمان استفاده کنیم هر جا برای حل مشکلات از توان داخلی استفاده کردیم حل شد و هر جا هم به دنبال خارج رفتیم مانند برجام بدتر شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش