جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 14084

معاون امور عمرانی استاندار همدان:

سراب گیان نهاوند نیازمند طرح جامع گردشگری است

صدای نهاوند:
معاون عمرانی استانداری همدان گفت: سراب گیان نهاوند نیازمند طرح جامع گردشگری است.

به گزارش صدای نهاوند، محمود رضا عراقی اظهار داشت: سراب گیان جزء مهم‌ترین مناطق گردشگری در کشور است و علی‌رغم اینکه تاکنون زیرساخت‌هایی در این سراب ایجاد شده است ولی با توجه به ظرفیت‌های زیادی که در این سراب وجود دارد باید شرایط و زیرساخت‌های بیشتری در این سراب ایجاد شود و طرح جامع گردشگری برای این سراب تعریف شود.

محمود عراقی افزود: ساماندهی جاده سراب گیان نیز توسط نماینده مردم نهاوند در مجلس تأمین اعتبار شده است ولی متأسفانه تاکنون هیچ پیمانکاری برای این پروژه اعلام آمادگی نکرده است که به زودی در استان جلسه شورای تأمین را برای جذب پیمانکار برای این پروژه و سایر پروژه‌های حوزه راه در استان برگزار خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: در صورتی که طرح جامع گردشگری برای سراب گیان تعریف شود و مطالعات لازم در این زمینه انجام شود اولویت‌ها و زیرساخت‌های لازم برای این منطقه گردشگری تعیین می‌شود و اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها تأمین می‌شود.

عراقی بیان کرد: اجرای پروژه تأمین روشنایی مسیر سراب گیان نمود اقتصاد مقاومتی است چون در این پروژه از مبلغ اعتبار پروژه حداکثر استفاده شده است و در این پروژه‌های برای تیرهای چراغ برق از تیرهای چوبی استفاده شده است که با طبیعت سازگاری دارد.

معاون عمرانی استانداری همدان اظهار داشت: در مناطق گردشگری باید هم مردم آن منطقه و هم گردشگران در رفاه باشند و در واقع در مناطق گردشگری ایجاد ثروت و تبلیغ فرهنگ اسلامی برای گردشگران خارجی باید موردتوجه جدی قرار بگیرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش