دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 14076

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه عده ای قصد دارند موضوع اشتغال نهاوند را سیاسی کنند، گفت: من اجازه نمی دهم ناامیدی وارد بحث اشتغال شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر شنبه در دهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: عده ای از مدیران هنوز در فاز اشتغال نیستند و فکر می کنند می تواند با تک روی به مدیریت خود ادامه دهند غافل ازاینکه نه فرماندار و نه مردم دیگر اجازه این کار را نمی دهند.

ناصری گفت: ممکن است جهت رسیدن به حل مشکل اشتغال و جذب ۸۲ میلیارد تومان عده ای از مدیران در بین راه کم بیاورند و خسته شوند و اشتغال را سیاسی کنند، این عده بدانند اشتغال خط قرمز استاندار و فرماندار است.

وی افزود: مدیری که کنار مردم باشد تحت هیچ شرایطی از فرماندار جدا نمی شود و مدیری هم که با مردم همراه نباشد، خود مردم اجازه کار به او نمی دهند من اجازه نمی دهم ناامیدی وارد بحث اشتغال شود.

فرماندار نهاوند ادامه داد: روز اول به مدیران گفتم “نمی شود” را از ادبیات ادارات حذف کنید، دولت و نظام امکانات خوبی را برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری فراهم نمودند اگر مدیران نتوانند این امکانات را برای ایجاد اشتغال مردم استفاده کنند به مردم و نظام خیانت کرده‌ا‌ند.

مراد ناصری اظهار داشت: اشتغال با ادامه روند فعلی به نتیجه نمی رسد و بیکاری دو رقمی شهرستان با ۱۷ ویا ۸۰ میلیارد تومان حل نمی شود.

ناصری در پایان گفت: طرح های مصوب شهرستان نهاوند ۲۷۱ طرح با اعتبار ۸۴ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان است و طرح های موجود در بانک های عامل ۲۲۸ طرح به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: طرح های دارای قرارداد با بانکهای عامل ۱۴۱ طرح به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۲۵ میلیون تومان است که تا کنون ۱۲۵ طرح با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش