دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 14047

صدای نهاوند:
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: خوشبختانه ورزش بانوان نهاوند به سرعت در حال پیشرفت است وچهار سهمیه مسابقات آسیایی جاکارتا در اختیار بانوان نهاوندی قرار گرفت.

به گزارش صدای نهاوند، مهرداد سعدی نژاد اظهار داشت: یکی از راه‌های موفقیت ورزش شهرستان نهاوند، قبول میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های مختلف است که این امر باعث می‌شود ورزش شهرستان رونق گرفته و ورزشکاران با شرکت در این مسابقات تجربیات بیشتری را کسب کنند.

سعدی نژاد بیان داشت: به زودی برای رونق بیشتر ورزش شهرستان نشستی را با روسای هیات‌ها برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان ادامه داد: برای اینکه بتوانیم هیات‌های موفق را شناسایی کنیم هر ماه عملکرد آن‌ها رصد کرده ومیزان موفقیت و فعالیت‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

سعدی نژاد در خصوص ورزش بانوان نهاوند نیز گفت: خوشبختانه ورزش بانوان نهاوند به سرعت در حال پیشرفت است وچهار سهمیه مسابقات آسیایی جاکارتا در اختیار بانوان نهاوندی قرار گرفت.

وی درباره وضعیت کشتی نهاوند نیز خاطر نشان ساخت: از ابتدای کار در نهاوند وضعیت کشتی را بررسی کردیم و خوشبختانه با تجربیات قبلی که داشته ایم برنامه‌ای در خصوص اعتلای این رشته طراحی شده و قدم‌هایی خوبی در این زمینه برداشته ایم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند به ظرفیت این خوابگاه،اشاره کرد وافزود: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۱۰۰ ورزشکار را دارد و در صدد هستیم تا پایان ماه جاری تجهیز و به مرحله بهره برداری برسانیم.

وی در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی کشور نیز اظهار داشت: خوشبختانه امسال میزبانی مسابقات قهرمانی ووشو، کشتی و اتومبیل رانی را در نهاوند خواهیم داشت و رایزنی‌های این مسابقات صورت گرفته است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش