سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 14031

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سخنان خود در خصوص تنگه هرمز و صادرات نفت گفت:سخنان رییس جمهور کشور ما یک تهدیدی نرم بر علیه گفته های ترامپ است و منطق هم این را تصدیق می کند که تنگه هرمزی که در اختیار ما است .

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا  گفت:رئیس جمهور در سخنان خود در خصوص بحث صادرات اعلام کردند که اگر قرار است از حوزه خلیج فارس صادرات نفت صورت گیرد باید برای همه باشد و این فضای امن که وجود دارد برای همه است و در هر صورت با ایهام و اشاره به ترامپ اعلام کرد که اگر برای ایران مانعی باشد برای همه است و اگر ناامن شود برای همه کشورها ناامن می شود .

وی ادامه داد: از این جهت یک تهدیدی نرم بر علیه گفته های ترامپ است و منطق هم این را تصدیق می کند که تنگه هرمزی که در اختیار ما است چطور ما نمی توانیم از این فرصت برای کارهای اقتصادی استفاده کنیم و این فرصت را چگونه در اختیار دیگران قرار دهیم.
بهرام نیا بیان داشت: اگر قرار است تنگه ای باشد برای نقل و انتقالات صادرات که ۳۰ درصد صادرات نفت از این تنگه عبور می کند و بیشتر آن مربوط به ایران و عربستان است این مانع برای سایر کشورها هم ایجاد خواهد شد و وجاهت قانونی دارد .
وی در خصوص سستی تعهدات امریکا گفت: ما باید با اجماع ملی به بد عهدی ها پاسخ دهیم و به تعهدات اروپایی ها نباید دلخوش باشیم چرا که آن ها دنبال منافع خودشان هستند و کارها و روابط شان با امریکا و ترامپ گره خورده است .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش