دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 13864

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: سه مرکز خرید دولتی گندم آماده خرید گندم کشاورزان نهاوندی هستند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری عصر یکشنبه در جلسه کمیته برداشت و خرید گندم از فعالیت ۶ مرکز برای خرید گندم تضمینی کشاورزان نهاوندی خبر داد و گفت: خرید تضمینی گندم از هفته آینده شروع می‌شود که گندم کشاورزان باقیمت تضمینی علی‌الحساب هر کیلو یک‌هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌شود.

وی افزود: سه مرکز خرید دولتی گندم شامل کوثر خزل ، آرد نهاوند و انبار غله و سه مرکز موقت وابسته به تعاونی روستایی مجموعاً با ظرفیت ذخیره ۷۵ هزار تن آماده خرید گندم کشاورزان نهاوندی هستند.

ناصری بابیان اینکه ماهیت کمیته برداشت، پیشگیری از مشکلات و خطرات احتمالی است، تصریح کرد: دستگاه‌ها تمهیدات لازم را در این خصوص مدنظر داشته باشند.

فرماندار نهاوند با اشاره به بروز خطرات احتمالی، گفت: آتش‌نشانی‌های سه ۴ نقطه شهری در هنگام بروز هرگونه آتش‌سوزی منتظر ابلاغ و دستور بنده به‌عنوان فرماندار نباشند و به وظیفه خود عمل نمایند.

ناصری ادامه داد: امور آب و منابع طبیعی، تانکرها و کانال‌های آب‌رسانی را جهت استفاده به‌موقع در مواجهه با خطرات احتمالی شناسایی و نسبت به آماده‌سازی اقدام نمایند و امور برق دستگاه‌های موجود در انبارهای گندم را ازلحاظ فنی بررسی نماید.

وی تصریح کرد:با توجه به اینکه متولی خرید گندم، تعاون روستایی است، این دستگاه باید مدیریت لازم را بر این مسئله داشته باشد.

فرماندار نهاوند گفت: جمعیت هلال‌احمر نیز آمادگی لازم و کافی را برای امدادرسانی در نظر داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه گندم شهرستان نهاوند ازلحاظ کمی و کیفی نه‌تنها در استان، بلکه در کشور زبانزد است، لذا انتظار داریم همه دستگاه‌ها همچون سنوات گذشته پای‌کار بیایند تا بتوانیم برداشت گندم را به‌خوبی مدیریت نماییم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش