جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 13304

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: با همت مردم و مسئولان باید کشور را از ننگ وابستگی به بیگانه نجات دهیم .

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: اشرافی گری، مصرف گرایی و اسراف مهمترین عوامل وابستگی کشور است  اما اگر می خواهیم به سمت قطع وابستگی و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور حرکت کنیم باید به سمت مصرف کالاهای اساسی و داخلی قدم برداریم.

مغیثی گفت: .باید دست صنعتگر، دامدار، کشاورزو کارگر ایرانی را بوسید، این افراد کالای اساسی جامعه را برای رفع نیازهای مردم تولید می کنند.

وی افزود: آمریکا بعد از شکست داعش و نابودی آن در منطقه دخالت می کند، و به دنبال راه اندازی جنگ در منطقه است، آمریکا نسبت به ایران بهانه جویی می کند، و می گوید  ایران نباید در مسائل منطقه دخالت کند، برد موشک های ایران باید کوتاه و محدود شود که مقم معظم رهبری هم  جواب  این یاوه گویی های آمریکا را دادند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه آمریکا حق ندارد در مورد ایران اسلامی اظهار نظر کند، افزود: امروز بین سه قوه کشور و مردم اجماع است که پشت سر رهبری حرکت کنند و گوش به فرمان ولایت باشند، تا ایران اسلامی با اقتدار در مقابل دشمنان خود مبارزه کند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: آمریکا در این زمینه های سرش به سنگ خورده است و جرات خارج شدن از برجام هم ندارد، چون اگر خارج شود ایران اسلامی بلافاصله غنی سازی را شروع می کند و به وضعیت قبل از برجام بر می گردد، که در این صورت هم اروپا ضرر خواهد کرد و هم جهان آمریکا را شماتت می کند.

مغیثی در مورد تحقق شعار سال گفت: حمایت از کالای ایرانی مصرف کنند در اختیار دولت است، چون در مملکت دولت  سه هزار و ۶۰۰ دستگاه اجرایی در کشور با بیش از سه میلیون کارمند دارد پس دولت خودش باید پیشگام در مصرف کالای ایرانی باشد.

وی افزود: از جمله مصادیق حمایت از کالای ایرانی رفتن به سمت برنامه های ایرانی مانند سروش و قطع رابطه از تلگرام است که در اختیار دشمنان و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه نهاوند در پایان ضمن قدردانی و تشکر از زحمات و تلاش های خبرنگاران شهرستان نهاوند خصوصا خبرنگارانی که در فضای مجازی دارای رسانه هستند از آنها خواست مسائلی همچون نبود ایستگاه مسافربری در ایستگاه شهر فیروزان، تعطیل شدن انبار نفت روستای جهان آباد و بلااستفاده ماندن آن، وضعیت اسفناک آسفالت سطح شهر و ورودی و خروجی های نهاوند، پرداخت نشدن وام خود اشتغالزایی روستایی را در جهت پیگیری مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان پیگیری و منتشر کنند.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش