سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 13289

صدای نهاوند:
همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) و تقارن آن با آیین بزرگداشت روز معلم و نکوداشت مقام استاد مراسم باشکوهی در هنرستان ولیعصر نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مدیر هنرستان ولیعصر نهاوند در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و روز معلم تقارن این دو مناسبت را به فال نیک گرفت و گفت: پس از قرار گرفتن حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در راس حکومت الهی، این حکومت به دنیا صادر می‌شود.

صمد قپانوری افزود: هیچ هدیه و یا تقدیری نمی تواند زحمات و تلاش های یک معلم را در امر خطیر تعلیم و تربیت را جبران کند، اما بر حسب وظیفه برخود لازم می دانم از زحمات و تلاش های معلمان، هنر آموزان و کادر اجرایی هنرستان ولیعصر تقدیر و تشکر نمایم.

قپانوری افزود: هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

وی در ادامه گزارشی از بررسی مشکلات هنرستان ولیعصر و نحو برگزاری امتحانات نیمه دوم خرداد ماه و نحو ارزشیابی همکاران  ارائه داد و افزود: هدف از برگزاری جلسه شورای هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر اعلام شرح وظایف همکاران، بحث و تبادل نظر جهت بهبودی و اثر بخشی آموزش است.

مدیر هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر نهاوند افزود: توسعه آموزش های کاردانش و فنی و حرفه ای که در این مقطع وزارت آموزش و پرورش به دنبال آن است یکی از نیازمندی های اساسی و قابل توجه کشور است.

در پایان این مراسم مدیران هنرستان ولیعصر نهاوند از زحمات و تلاش های یک ساله صمد قپانوری مدیر این مرکز آموزشگاهی در آستانه روز معلم با اهدا هدیه تقدیر و تشکر کردند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش