دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 13238

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: مدیران کار نمی کنند بعد می گویند فرماندار بد اخلاق است اشتغال خط قرمز من است و اگر مشکل اشتغال حل نشود خودم می روم و مدیران ناکارآمد هم با خود می برم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری شنبه شب در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذای نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما برای سخنرانی و شب نشینی اینجا جمع نشده ایم.

ناصری افزود: از مجموع ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تسهیلات خوداشتغال زایی روستای با سود ۶ درصد و تنفس یک ساله تا کنون ۳ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان آن جذب شده است که دو دلیل دارد یا در شهرستان بیکار نداریم و این اعتبارات باید برگشت بخورد یا بیکار داریم اما یک جای کار مشکل دارد.

ناصری بیان داشت: دستور کار جلسه کارگروه اشتغال است همه برای حل مشکل بیکاری تلاش خود را انجام داده اند اما باید منصفانه حرف زد حقیقت موضوع این است با این وضعیت هیچ شغلی محقق نمی شود اگر کار گروه اشتغال اینگونه است بهتر است در آن را ببندیم

فرماندار نهاوند با بیان اینکه باید وقت گذاشت و تلاش کرد تا اعتبار ۱۴ میلیاردی باقی مانده  تا ۳۰ خرداد امسال جذب شود، افزود:. من به احترام مردم نهاوند این نحو کار کردن را قبول ندارم.

مراد ناصری با اشاره به این موضوع که وقتی نهاوند رتبه اول بیکاری استان را دارد اگر ریالی از این اعتبار برگشت بخورد به والله جای من و شما اینجا نیست اظهار داشت: از این به بعد اجازه گزارش دادن به مدیران را نمی دهم و فقط باید آنچه انجام می شود را به مردم ارائه دهیم.

ناصری گفت: در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت با توجه به ظرفیت های نهاوند باید کار شود و نماینده اداره کار از فردا یک شنبه در بخشداری ها مستقر می شوند و با مدیریت بخشدار و با کمک دهیارها اعتبارات خوداشتغالزایی را جذب کنید

وی ادامه داد: طرح های نهاوند وقتی بی صاحب به همدان می روند در آنجا هم بی صاحب می ماند و مصوب نمی شوند مدیر باید همراه پرونده به استان برود پشت درب مدیر کل بنشیند تا طرحش مصوب شود در غیر این صورت طرحی که صاحب ندارد همان بهتر که رد شود.

وی افزود: یک ریال از این اعتبار برگشت بخورد باید سر خود را زمین بگذاریم عیب اشتغال این است با حرف حل نمی شود و باید تلاش کرد به همین جهت مدیران باید به صورت هفتگی اقدامات انجام شده در مورد اشتغال را ارائه نمایند

فرماندار نهاوند در پایان در مورد سخت گیری بانکهای نهاوند برای پرداخت وام های خوداشتغالی گفت: اختیارات  بانک ها شهرستان کم است به همین علت بخشدارها و مدیران باید به همدان بروند و با سرپرستی بانک ها در استان صحبت کنند.

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش