سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 13058

صدای نهاوند:
مسئول شورای هماهنگی خبرنگاران نهاوند گفت: حمایت قاطع خود را از منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید کالای ایرانی و استفاده از اینترنت ملی و پیام رسان های داخلی در فضای مجازی اعلام می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان: حسین صادقی در نخستین نشست شورای هماهنگی خبرنگاران نهاوند در خصوص معضلات فضای مجازی و سواستفاده بعضی از خبرنگار نماها از این فضا و لزوم حمایت اصحاب رسانه از تولیدات داخلی اظهار داشت: سالهاست که مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی های خود در مورد استفاده صحیح و سالم از فضای مجازی با پیام رسان های داخلی و اینترنت ملی به همه مسئولان تذکر می دهد.

وی گفت: اگر از این فضا استفاده درست و بهینه انجام شود عده ای خبرنگار نما از این فرصت به دست آمده بر علیه خبرنگاران سو استفاده نمی کنند همچنین همه ما باید مقید به استفاده از کالاهای ایرانی باشیم نه این کار را به صورت شعاری انجام دهیم.

صادقی افزود: امروز فضای مجازی ما پر از کانال های بی هویت و مجوز است و در این کانال و سایت های بدون مجوز به مردم خبرنگاران و مسئولان انواع توهین و تهمت ها زده می شود که بر همین اساس با ارسال نامه ای به سازمان و اداراتی که در این رابطه مسئول هستند نامه ای را تنظیم کرده ایم و خواهان رسیدگی به سامانده هی این وضعیت در فضای مجازی در شهرستان شده ایم.

مسئول شورای هماهنگی خبرنگاران نهاوند بیان کرد: در جلسه های مختلفی که با خبرنگاران نهاوند داشته ایم همه همکاران خواهان این هستند که دستگاه محترم قضا یی و سایر مسئولان مربوطه فکری به حال کانال و سایت های بدون مجوز و بی هویت بکنند تا بین مردم و ما تفرقه ای ایجاد نشود.

وی گفت: بر اساس مصوبه و صورتجلسه سال جدید آقای سجاد سیف به عنوان مسئول هماهنگی ورزش خبرنگاران و باشگاه خبرنگاران معرفی شده و آقای کورش قپانوری دیگر مسئولیت در این مورد ندارد همچنین مقرر شد لیست خبرنگاران فعال شهرستان که معرفی نامه مدیر مسئول نشریه یاسایت محلی و سراسری به همراه کارت و معرفینامه خانه مطبوعات استان را دارند تنظیم و تحویل فرمانداری و ادارات شود.
وی افزود: با هماهنگی مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند و شورای هماهنگی خبرنگاران برای نخستین بار یادواره شهدای رسانه نهاوند در مردادماه امسال برگزار می شود و مقرر گردید از خانواده دوشهید رسانه تجلیل شود وبه صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی خبرنگاران نهاوند از مشکلات مردم و زیست محیطی گزارش تهیه کنند.

صادقی اظهار داشت: کمیته انضباطی شورای خبرنگاران نهاوند با خبرنگارانی که از نام و نشان اسم و حرفه مقدس خبرنگاری سوء استفاده کنند برخورد می کند و فرد مورد نظر را به ادارات مختلف و مردم معرفی می کند چون خبرنگاری عشق به مردم است و نا مکان و اسمی برای استفاده سیاسی و جناحی و همه ما باید تابع قوانین انضباطی باشیم.

درپایان این جلسه به خبرنگاران عضو شورای هماهنگی جلیقه خبرنگاری تحویل شد و مقرر شدخبرنگاری که در فضای مجازی به اصحاب رسانه شهرستان توهین کرده بود تا عذر خواهی رسمی و مکتوب حق ورود به جلسات و برنامه های این شورا را ندارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش