دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 13011

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: به منظور ساماندهی سراب کنگاور کهنه نهاوند 300 میلیون تومان اعتبار در سال جاری تخصیص داده می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح یک شنبه در جشنواره نوروزگاه سراب کنگاور کهنه اظهار داشت: نهاوند به علت دارا بودن موقعیت جغرافیایی ویژه، آب فراوان و خاک مستعد از نواحی ممتاز استان همدان به شمار می‌رود و از مکان‌ های دیدنی و تاریخی متعددی برخوردار است.

حمیدوند گفت: سراب گاماسیاب، سراب بنفشه ، سراب گیان، سراب فارسبان، سراب کنگاور کهنه ، سراب ملوسان و چندین سراب دیگر معروف ترین سراب های نهاوند هستند که هر کدام می تواند نمادی زیبا برای معرفی غنای طبیعت نهاوند وجایگاهی برای جذب گردشگر باشد.

وی افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی نقش بسیار مهمی در جذب و ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران به این شهرستان دارد و این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار نهاوند گفت: امسال شاهد حضور مسافران زیادی در شهرستان دیر بودیم که می‌توان با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه دوام حضور و ماندگاری آنان را در شهرستان فراهم کرد.

کریم حمیدوند هدف از برگزاری جشنواره نوروزگاهی را معرفی فرهنگ و آداب و رسوم غنی مردم و معرفی اماکن دیدنی و گردشگری شهرستان نهاوند  به همه اقوام ایرانی و فراهم کردن زمینه جذب گردشگر و نیز همگرایی قومی بین اقوام ایرانی عنوان کرد.

حمیدوند از اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی سراب کنگاور کهنه در سال جاری خبر داد و افزود: در فاز اول احداث سکو، سرویس بهداشتی و نصب باکس زباله در این سراب انجام می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش