جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 12896

صدای نهاوند:
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان نهاوند با حضور نمایندگان سهامداران، اعضای هیئت مدیره شرکت و مدیرعامل سیمان نهاوند در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

به گزارش صدای نهاوند،به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان نهاوند، در این جلسه آقایان هادی طاهری به عنوان رئیس مجمع و به نمایندگی از شرکت سیمان هگمتان، پیمان نوری به عنوان ناظر اول و به نمایندگی از گروه اقتصادی مهرگان، سید محمد صالحی به عنوان ناظر دوم و به نمایندگی از شرکت های سیمان تهران و ایلام و همچنین مجتبی فرونچی مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه مهندس فرونچی ضمن خیر مقدم به حاضران و قرائت گزارش هیئت مدیره، به تشریح اهم فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پرداخت و از تلاش مدیران، کارکنان و کارگران سخت کوش شرکت سیمان نهاوند تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه ی این جلسه پرسش های طرح شده از سوی نمایندگان سهمامداران توسط مهندس فرونچی مدیرعامل و آقای خداوردی مدیر مالی شرکت سیمان نهاوند پاسخ داده شد.

در پایان، ضمن قرائت اظهار نظر مطلوب گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط نماینده ی حسابرسی، صورت های مالی شرکت سیمان نهاوند برای سال مالی منتهی به ۳۰ دی ۱۳۹۶ به تصویب سهامداران رسید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش