شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 1277

صدای نهاوند:

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند گفت: در ارزیابیهای به عمل آمده از سوی بازرسان وزارتخانه و اداره کل آموزش و پرورش استان از برنامه های پروژه مهر ، شهرستان نهاوند موفق شد رتبه عالی را در سطح استان کسب نماید.

محمد حسین دارایی در گفتگو با صدای نهاوند افزود: شهرستان نهاوند به لحاظ اجرای طرح پروژه مهر از شهرهای برتر استان است و این ششمین سال متوالی است که موفق به کسب رتبه عالی در سطح استان می شود.
وی افزود: طرح پروژه مهر که از برنامه های کلیدی وزارت متبوع برای ساماندهی مدارس تا قبل از شروع سال تحصیلی است از اردیبهشت ماه سال جاری با تشکیل پنج کمیته کاری در نهاوند آغاز گردید و تا یک هفته پس از بازگشایی مدارس ادامه داشت که برای اجرای مطلوب آن یک هزار و ۱۰۰ نفر از عوامل صفی و ستادی آموزش و پرورش فعالیت داشته اند .
وی گفت: به منظور اجرای برنامه های این طرح در سال جاری ۵۰ جلسه کارشناسی توسط کارگروههای ذیربط و ستاد اصلی پروژه مهر برگزار شد و نیازسنجی های در زمینه های نیروی انسانی ، تعمیر و تجهیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دارایی افزود: در این برنامه به منظور آشنایی معلمان دوره ابتدایی با شیوه های تدریس کتب جدید بیش از ۱۵۰ ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت برگزار شد و ۳۵۰ معلم دوره ابتدایی و متوسطه اول در آن شرکت کردند .
وی افزود: علاوه بر این در تابستان گذشته بیش از یک هزار میز و نیمکت و صندلی دانش آموزی تعمیر گردید و دو هزار و ۵۰۰ متر مربع از کلاسهای مدارس نقاشی و رنگ آمیزی گردید . طرح پروژه مهر همه ساله با هدف ساماندهی مدارس و شروع هدفمند سال تحصیلی از خرداد ماه شروع می شود و تمامی فعالیتهای مربوط به بازگشایی از جمله سازماندهی نیروی انسانی مورد نیاز مدارس ، ساماندهی فضاهای آموزشی و تعمیر و تجهیز مدارس در قالب کمیته های پنج گانه انجام می شود .

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش