شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 12671

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند:

شرکت سیمان نهاوند مشکل زیست محیطی ندارد

صدای نهاوند:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند گفت: در حال حاضرشرکت سیمان نهاوند مشکل زیست محیطی ندارد و مطابق آخرین بررسی ها و آنالیز های این اداره پارامترهای سنجش شده سیمان نهاوند در حد استانداردهای محیط زیست می باشد.

عباس نجاری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: شرکت سیمان نهاوند از سال ۹۲ تا ۹۵ حضور پر رنگی در نمایشگاه بین المللی محیط زیست در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران داشته است و موفق به اخذ گواهینامه واحد صنعتی سبز (کشوری)طی سالهای ۹۲، ۹۳ ،۹۴ ،۹۵ و ۹۶ شده است.

نجاری با بیان اینکه شرکت سیمان نهاوند دارای گواهینامه iso 14001 می باشد، افزود: سیمان نهاوند الزامات سازمان محیط زیست در زمینه استقرار را رعایت کرده است که می توان به ایجاد فضای سبز مشجر اشاره کرد که تا کنون بالغ بر ۱۲۰۰۰ اصله درخت در محوطه کارخانه کاشت شده است.

وی ادامه داد: در مجموع الزام محیط زیست برای ایجاد فضای سبز در واحدهای صنعتی ۲۵ درصد مساحت است که سیمان نهاوند تا کنون ۲۶ درصد ایجاد کرده و در راستای کترل ذرات گردو غبار تولیدی هم اقدامات موثری داشته است که می توان به احداث و بهره برداری بگ هوس،بگ فیلتر و الکتروفیلتر اشاره کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند اظهار داشت: عملکرد موارد فوق(بگ هوس و …) از طریق دو اهرم کنترلی از طریق آزمایشگاههای معتمد سازمان محیط زیست و از طریق آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان همیشه مورد نظارت می باشد.

عباس نجار با بیان اینکه هم اینکه شرکت سیمان نهاوند نسبت به نصب و راه اندازی سامانه پایش آنلاین اقدام کرده است، افزود:  طرح جامع زیست محیطی معدن و کارخانه (EMS , EMP)  و استقرار واحد HSE در واحد سیمان نهاوند صورت گرفته است و این شرکت به صورت مرتب مورد بازدید و پایش کارشناسان اداره محیط زیست قراردارد.

نجاری در پایان افزود:در کل انتخاب یک واحد صنعتی بعنوان واحد سبز پروسه سختی است و به همین راحتی نیست و وقتی یک واحد بعنوان واحد سبز انتخاب می شود به این منظور است که واقعا مشکل زیست محیطی ندارد.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش