سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12615

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: ساماندهی ورودی و خروجی های شهر نهاوند برای پذیرایی از مسافران نوروزی و زیباسازی معابر شهری و تامین سوخت جایگاهها جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نهاوند افزود: همه مدیران دستگاه های مختلف باید در ایام نوروز آنچه مورد نیاز مسافران و مهمانان نوروزی است را  با هدف معرفی و تبلیغ جاذبه ها و ظرفیت های کم نظیر گردشگری نهاوند محیا کنیم.

حمیدوند گفت:استراتژی ما این است که نهاوند را از معبر و گذرگاه به مقصد گردشگری تبدیل کنیم که در این مسیر نیازمند همراهی همه دستگاهها، اطلاع رسانی و تبلیغ مناسب و بستر سازی هستیم و اگر بتوانیم بخوبی برنامه ریزی کرده و ظرفیت های خود را معرفی کنیم گردشگران بیشتری وارد شهرستان خواهند شد و در این راستا برای پذیرایی مناسب از میهمانان باید همه امکانات خود را بسیج کنیم.

وی ادامه داد:یکی از موضوعات مهم توجه به ورودی و خروجی های شهر نهاوند است که قضاوت مردم را بدنبال دارد لذا باید با کمک راه و شهرسازی، شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برای زیباسازی و مناسب سازی ورودی ها اقدام لازم صورت گیرد.

فرماندار نهاوند اظهارداشت: پاکسازی مسیرها و معابر شهری مناطق مورد توجه مسافران باید بخوبی زیباسازی و پاکسازی شود و ساماندهی پسماندها هم مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

کریم حمیدوند بیان داشت: ارائه غذاهای سنتی و سوغات شهرستان مانند کلوا، نان محلی، خمیر سنل ،گز آردی نقل و دیگر تولیدات و اجرای موسیقی سنتی توسط هنرمندان نهاوند در ورودی و خروجی های شهر نهاوند می تواند اقدام موثری در جذب گردشگر باشد.

حمیدوند بیان کرد : رویداد ۲۰۱۸ که سال آینده در استان همدان برگزار می شود می تواند موقعیت مناسبی برای معرفی نهاوند درسطح ملی و بین المللی باشد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش