دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 12518

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند :

ارائه خدمات درمانی رایگان به اهالی روستای عنبر قنبر نهاوند

صدای نهاوند:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از اعزام ۴ اکیپ پزشکی و ارائه خدمات رایگان به ۵۰۰ نفر از اهالی روستای عنبر قنبر این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند،حجت‌الاسلام فیض الله اسدپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر خانه عالم و زائرسرای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند افتتاح شد.
وی با بیان اینکه ساخت این زائر سرا از تیر ماه سال جاری آغاز شد افزود: خانه عالم و زائرسرای شاهزاده محمد(ع) نهاوند با زیربنای ۱۶۰ متر در ۳ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند اضافه کرد: این مکان با هدف اسکان روحانیون و مبلغین اعزامی از قم و برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی در این امامزاده ساخته شد.

زینبیه شهدای شهر گیان فردا افتتاح می‌شود
وی از افتتاح زینبیه این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: صبح فردا زینبیه شهدای شهر گیان در ۳ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد، گفتنی است این هزینه از محل کمک‌های مردمی و خیرین شهر گیان تأمین شده است.
حجت‌الاسلام اسدپور با اشاره به اینکه مساحت هر طبقه ۵۰۰ متر است ادامه داد: طبقه دوم این زینبیه جهت فعالیت‌های فرهنگی بانوان، برپایی کارگاه‌های خیاطی و اشتغال آنان بنا شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند از اجرای نیت واقف جهت ارائه خدمات دارو و درمان خبر داد و گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، از محل موقوفه سید یدالله فاطمی با اعتبای بالغ بر ۱۰ میلیون تومان، ۴ اکیپ پزشکی به روستای عنبر قنبر شهرستان اعزام شدند.
وی ادامه داد: ۴ اکیپ پزشکی در قالب دندان پزشک، چشم پزشک، پزشک عمومی و مامایی طی دو روز در ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در محل درمانگاه این روستا به ۵۰۰ نفر از اهالی روستا و مناطق همجوار خدمات رایگان ارائه دادند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش