سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 12485

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

۲۰ هزار شغل جدید امسال در استان همدان ایجاد می شود

صدای نهاوند:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارهمدان گفت: دولت برای ایجاد اشتغال جوانان تمام تلاش خود را به کار گرفته و زمینه های لازم برای اشتغال آنان را فراهم کرده است.

به گزارش صدای نهاوند، سید سعید شاهرخی روز شنبه به مناسبت دهه فجر در دیدار مردمی با جمعی از اهالی شهر برزول افزود: بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید استاندار همدان نیز اولویت کاری خود را ایجاد اشتغال برای جوانان قرار داده که باید از این فرصت پیش آمده استفاده کرد.
وی گفت: بر اساس این سیاست امسال باید ۲۰ هزار شغل جدید ایجاد شود که تاکنون با تلاش هایی که صورت گرفته به این رقم نزدیک شده ایم.
شاهرخی به برنامه های در دست اقدام در این زمینه اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال وجود دارد که به شهرستانهای مختلف اختصاص داده شده و در این زمینه باید فرمانداران با پیگیری های جدی بتوانند فرصت های جدید را برای اشتغال در سطح شهرستان فراهم کنند.
وی با بیان اینکه دشمن امروز تلاش های خود را به کار بسته تا بتواند در زمینه اقتصادی مردم را تحت فشار قرار دهد افزود: دشمن با توجه به سابقه کینه توزی های خود با انقلاب، امروز جنگ اقتصادی خود را با نظام اسلامی ادامه داده تا مردم را تسلیم کند اما حضور و ایستادگی ملت و رهبری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب این توطئه ها را خنثی کرده است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان توفیقات به دست آمده در بخشهای مختلف را حاصل ایستادگی مردم عنوان کرد و افزود: با وجود همه دشمنی ها و انواع توطئه ها که علیه انقلاب صورت گرفت اما توفیقات زیادی نصیب مردم شده و ما در عرصه های مختلف علمی مانند بحث هسته ای، صنایع نظامی و فناوری نانو به همت جوانان و متخصصان خود حرف برای گفتن داریم و این از برکات انقلاب اسلامی است.
شاهرخی گفت: امروز دشمن همه توطئه ها از جمله تجهیز داعش را برای ناامن کردن ایران به اجرا در آورده اما با این وجود کشور ما از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود.
وی اضافه کرد:  شهرستان نهاوند در انقلاب اسلامی همواره نقش ارزنده و بی همتایی را ایفا کرده که نمونه آن مبارزان گروه ابوذر و پایین کشیدن مجسمه شاه است که به عنوان نمادی از مقاومت و انقلابی گری مردم این دیار است./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش