دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 12336

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و آن‌ها دشمن اصلی ملت ایران هستند که اقدامات خصمانه آن‌ها بر ضد مردم ایران نشان‌دهنده این دشمنی است بنابراین نباید به این دشمن حیله‌گر اعتماد کرد چون دل بستن به آمریکایی‌ها خسارت محض است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت:در رژیم پهلوی بین نقاط مختلف کشور فاصله توسعه یافتگی زیاد بود، اما نظام اسلامی توانست خدمات را به دورترین روستاها ببرد و این فاصله ها را کم کند.

مغیثی بابیان اینکه در جنگ نرم باید مراقب نسل جوان باشیم و خانواده‌ها را از خطرات جنگ نرم آگاه کنیم، اظهار داشت: باید مراقب فضای مجازی باشیم که بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است و خیلی از خانواده‌ها به خاطر همین فضای مجازی زندگی آن‌ها از بین رفته است.

وی گفت: با وجود همه کارشکنی ها علیه انقلاب، شاهد پیشرفت در بخش های مختلفی همچون سدسازی، علوم هسته ای، فناوری نانو، کشاورزی، مسکن، دامپروری، صنایع دفاعی و هوافضا هستیم.

امام جمعه نهاوند بیان داشت:

شایعات، دروغ‌های بزرگ و شبهه افکنی از ابزارهای جنگ نرم است و با این کارمی خواهد جوانان را بی‌هویت کند و شبهه در ذهن آن‌ها ایجاد کند که باید در این راه مراقبت شود.

وی در ادامه گفت: خود آمریکایی‌ها داعش را به وجود آورده‌اند ولی الآن به بهانه اینکه ممکن است داعش دوباره فعالیت کند در سوریه و منطقه حضور دارند.

مغیثی افزود: واقعاً جای تعجب است که این‌ها خودشان داعش و تکفیری‌ها را به وجود آوردند و به جان مردم منطقه انداختند و کودکان را به خاک و خون کشیده‌اند و در مقابل هم اعلام می‌کنند که مدافع حقوق بشر هستند.

وی بیان داشت: هدف آمریکا از به وجود آوردن داعش ضربه زدن به جبهه مقاومت و درنهایت کشاندن جنگ به داخل کشور بود که با حضور به‌موقع و با شجاعت مدافعان حرم و ایران اسلامی در این امر ناکام ماندند.

مغیثی عنوان کرد: دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و آن‌ها دشمن اصلی ملت ایران هستند که اقدامات خصمانه آن‌ها بر ضد مردم ایران نشان‌دهنده این دشمنی است بنابراین نباید به این دشمن حیله‌گر اعتماد کرد چون دل بستن به آمریکایی‌ها خسارت محض است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش