سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 12269

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا پرونده سیاهی از برخورد با ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن دارد.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند با بیان اینکه آمریکا پرونده سیاهی از برخورد با ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن دارد افزود: دوران پس از انقلاب این دشمنی به دلیل ضربه به منافع ایران در منطقه توسط آمریکا بیشتر شده و ما می توانیم دست های پیدا و پنهان را در همه توطئه ها علیه انقلاب ببینیم.
وی با بیان اینکه تحریم‌ها ادامه دشمنی ۳۰ ساله آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی است گفت: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی این تحریم‌ها از سوی آمریکا آغاز شد و همین مساله بهانه ای شد تا ثروت ایران را بلوکه کرده و معضلات مالی بسیاری برای ایران به وجود آورند.
وی گفت: به اینگونه دشمنی که تاکنون برای فروپاشی انقلاب از هیچ توطئه ای فروگذاری نکرده نباید اعتماد کرد.
خطیب جمعه نهاوند با بیان اینکه دشمن هرکاری توانسته انجام داده و اگر می توانست از طریق نظامی هم وارد می شد افزود: اگر تاکنون کاری نکرده نتوانسته و ناامید شده و با استفاده از منافقین داخلی و خارجی هم راه به جایی نبرده و شکست خورده است.
حجت الاسلام مغیثی افزود: امروز این دشمن قسم خورده ما عقب نشینی نکرده و چون از جنگ نتیجه نگرفته با ایجاد تشویش در بین مردم و از طریق اقتصادی می خواهد موجب یاس و ناامیدی مردم به مسئولان و افراد خوشنام شود.
وی استفاده دشمن از فضای مجازی و جنگ نرم را شیوه جدید برای مقابله با انقلاب اسلامی ذکر کرد و یاد آور شد: فضای مجازی در شرایط کنونی آسیب های جدی به مردم می زند و فرهنگ های غلطی را در جامعه ترویج می کند که مدیریت این فضا از سوی مسئولان باید جدی گرفته شود.
وی در این رابطه افزود: دشمن از طریق همین فضای مجازی با ایجاد شایعات علیه مسئولان نظام به دنبال ایجاد بدبینی و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان است و حتی از طریق این فضا از اعتراضات مردم سوء استفاده کرد و مردم را تحریک کرد.
وی به اعتراض ها و ناآرامی های اخیر اشاره کرد و گفت: اگر چه دشمن به دنبال سوء استفاده از اعتراض ها و خواسته های مردمی بود و قصد داشت با همان نیت قبلی در کشور آشوب به وجود آورد اما مسئولان باید به این موضوع رسیدگی کرده و بهانه را از دست دشمنان بگیرند.
امام جمعه نهاوند با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) افزود: این بانوی گرامی اسلام در همه ابعاد انسانی اعم از عاطفه ، عبودیت و فدارکاری نمونه بود و در برابر مصائب تحمل بالایی داشت لذا به همین خاطر روز ولادت این بانوی بزرگوار به نام روز پرستار نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه پرستاران این شایستگی را برای خود حفظ کنند، گفت: امید است که جامعه بتواند در مسیر حضرت زینب (س) حرکت کند و با الگو گیری از این نماد صبر و تقوا، همان مسیر را دنبال کند./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش