شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 12123

صدای نهاوند:
فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم نهاوند در پی اتفاقات روزهای اخیر بیانیه مشترک صادر و مردم نهاوند را به شرکت در راهپیمایی فردا علیه هنجارشکنان دعوت کردند.

به گزارش صدای نهاوند،فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم نهاوند در پی اتفاقات روزهای اخیر بیانیه مشترک صادر کردند.در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم، پیروزی جز از سوی خدای عزیز و حکیم نیست. آل عمران ۱۲۶

بار دیگر دشمنی جهانخواران و صهیونیسم جهانی که در لوای شبکه های مجازی ساماندهی شده است، از دهان تعداد اندکی آشوبگر که از مطالبات به حق مردمی سوء استفاده کرده‌اند، باعث شد فضای نجابت و تعهد امت حزب اللّه و شهیدپرور شهرستان نهاوند نشانه گرفته شود.

ملت صبور نهاوند خوب می دانند که اعتراض بی برنامه و خارج از عرف و قانون، زمینه های لازم را برای جولان هرج و مرج طلبان فراهم نموده و نتیجه ای جز نا امنی و ویرانی برای شهر و کشور در پی ندارد.

بدیهی است کسانی که به مقدسات و افتخارات جسارت می کنند یعنی تصاویر شهیدان، سرداران، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دام ظله و حتی پرچم کشور عزیزمان ایران را که منقوش به آرم الله و ۲۲ الله اکبر است به آتش می کشند، هرگز چیزی جز نکبت و خواری برای مملکت فراهم نمی آورند.

به همین منظور از همه مردم شریف وشهید پرور شهرستان نهاوند اعم از روحانیون، نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسیجیان همیشه در صحنه، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، روساء و پرسنل ادارات دولتی و فعالین سیاسی و اجتماعی که با وحدت و همدلی و قاطعیت این فتنه و آشوب را در نطفه خفه کرده و یک بار دیگر اقتدار و صلابت نظام مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته و اجازه دستیابی این معدود فریب خوردگان را به اهداف شوم و نامبارکشان ندادند صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می شود و انتظارمیرود حول محور ولایت فقیه و پاسداری از ارزشهای اسلامی و ملی روزچهارشنبه ۱۳ دی ماه ساعت ۱۰ صبح با حضوری دشمن شکن در میدان ابوذر پاسخی قاطع به دشمنان خارجی و هنجار شکنان بدهند و در تکمیل این افتخار باحضور حماسی خود اثبات کنیم مردم شریف و انقلابی نهاوند همچنان در صحنه های انقلاب و نظام اسلامی بر راه پرفروغ امام راحل قدس سره و شهدای گرانقدر استقامت، پیشه کرده و خواهیم کرد.

در پایان انتظار می رود دستگاه محترم قضائی با برخورد قاطع با آشوبگران طعم شیرین امنیت را به کسبه و بازاریان زحمت کش چشانیده و همانند گذشته مردم عزیز از نعمت امنیت پایدار حاصل از خون شهیدان بهره مند سازند.

عباسعلی مغیثی – امام جمعه نهاوند کریم حمیدوند – فرماندار شهرستان نهاوند-حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش