سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11991

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: باید این فرهنگ و باور در میان مردم ایجاد شود که توسعه صنعت گردشگری می تواند منجر به رشد اقتصادی، فرهنگی و معیشتی اهالی منطقه شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز جمعه در مراسم رونمایی از فیلم مستند”سلام نهاوند” که در موسسه فرهنگی علیمرادیان نهاوندبرگزار شد، اظهار داشت:باید جاذبه های طبیعی کم نظیر و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نهاوند در سطح استانی و کشوری معرفی شود.

حمیدوند ضمن تقدیر و قدردانی از کارگردان و عوامل مختلف فیلم مستند”سلام نهاوند” اظهار داشت: این فیلم تاریخ، تمدن و ظرفیت های کم نظیر شهرستان را در بخش های مختلف به تصویر کشیده و معرفی کرده است که باید تلاش شود این مستند از شبکه های مختلف کشوری پخش شود.

وی ادامه داد: در استانداری، فرمانداری و همه ادارات شهرستان باید تصاویر و عکس‌هایی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری نهاوند که در خور شأن این شهرستان باشد، نصب شود زیرا این تصاویر در معرفی شهرستان و جذب سرمایه‌گذار موثر هستند.

فرماندار نهاوند با اشاره به نقش رسانه ها و هنرمندان در نگرش مردم نسبت به توسعه صنعت گردشگری اظهار داشت: باید این فرهنگ و باور در میان مردم ایجاد شود که توسعه صنعت گردشگری می تواند منجر به رشد اقتصادی، فرهنگی و معیشتی اهالی منطقه شود.

کریم حمیدوند اظهار داشت:باید تغییر نگرش و فرهنگ مردم نسبت به مقوله گردشگری و اراده مسئولان برای آزادسازی اراضی و فراهم کردن زیرساخت های گردشگری به صورت موازی پیش برود تا شاهد رونق این صنعت درآمدزا در شهرستان باشیم.

حمیدوند با اشاره به اینکه خیلی از ظرفیت های گردشگری نهاوند معرفی نشده است تصریح کرد: باید جاذبه های طبیعی کم نظیر و ظرفیت های گردشگری شهرستان نهاوند در سطح استانی و کشوری معرفی شود.

وی افزود: در سالن ورودی برنامه‌ریزی استانداری همدان که جلسات سرمایه‌گذاران و مسئولان برگزار می‌شود هیچ عکس و تصویری از سراب‌های شهرستان و جاذبه‌های گردشگری نهاوند وجود ندارد که این ظلم بزرگی در حق نهاوند است و باید پیگیر این مهم باشیم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش