دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 11637

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: توطئه جدید آمریکا، اسرائیل و آل سعود بعد از شکست داعش در کشور لبنان برای قطع کردن دست و بازوی ایران است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه نهاوند در مصلی بزرگ امام خمینی ره) با بیان اینکه آمریکا با اصل اسلام و انقلاب مخالف است، افزود: عقب نشینی در مقابل استکبار یعنی نابودی و از بین رفتن اسلام و علت مخالفت آمریکا با ایران اسلامی به همین علت است که آمریکا می خواهد با قبضه کردن ایران آن را تبدیل به یک لقمه راحت برای خود کند مانند زمان شاه که یک نوکر وفادار داشته باشد و همه منابع کشور را غارت کند.

مغیثی گفت: توطئه جدید آمریکا، اسرائیل و آل سعود در کشور لبنان بعد از شکست داعش و پیروزی عراق و سوریه در مقابل داعش در حال شکل گیری است تا لبنان و حزب الله را با مشکل روبرو کنند و دست و بازوی ایران را در منطقه قطع کنند که ما مطمئنیم موفق به انجام این کار نمی شوند، و اسرائیل هم جرات حمله ندارد چون اگر حمله کند تمام مناطق اسرائیل مورد حمله موشکی حزب الله و سوریه قرار می گیرد.

وی افزود: سعید حریری را به عربستان برده اند و او را مجبور به استعفا کرده اند و در حال تهدید و زمینه سازی هستند که افراد عربستانی و وابستگان آنها و قطری ها از لبنان خارج شوند تا بتوانند توطئه جدید خود را آغاز کنند.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: دستگیری شاهزادگان مخالف در کشور عربستان و مصادره اموال آنها به منظور باج دادن و راضی کردن آمریکا است تا بتوانند منافع آمریکا و صهیونیست ها را در منطقه  تامین کنند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: راهپیمایی دهها میلیونی اربعین با حضور مسلمانان کشورهای مختلف با ادیان مختلف که امام حسین(ع) را مظهر ایستادگی و شجاعت در مقابل ظلم و استکبار می دانند، می تواند باعث توجه و نظر جهانیان به اسلام و اهل بیت شود.

مغیثی اجتماع بزرگ اربعین را تحقق شعار لبیک یا حسین در مقابل یزیدیان زمان از جمله آمریکا و متحدانش مانند صهیونیست و داعش عنوان کرد و افزود: اگر این اجتماع خوب مدیریت شود می تواند وجهه جهانی به اسلام و کربلا دهد.

وی ادامه داد: وقف یک سنت حسنه در اسلام ناب محمدی (ص) است که از صدر اسلام رواج داشته و فرهنگ وقف باید در جامعه تثبیت شود و در این راستا باید تلاش و همت زیادی داشت.

امام جمعه نهاوند گفت: برای تقویت زیرساخت‌ها در حوزه‌های آموزشی و پرورشی و به‌ویژه بهداشت و درمان با ساخت بیمارستان و مراکز درمانی می‌توانیم از ظرفیت وقف استفاده کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش