جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 1162

صدای نهاوند:

رئیس ستاد انتخابات استان همدان خواستار بکارگیری امکانات دستگاههای اجرایی بر اساس قانون از سوی ستاد و مجریان انتخابات برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم شد.

به گزارش روز دوشنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد انتخابات گفت: تمامی ادارات و نهادها باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تمامی امکانات مورد نیاز را در اختیار مجریان انتخابات قرار دهند
وی اضافه کرد: در انتخابات ایران اسلامی مجموعه مدیران و دست اندرکاران اجرایی وظیفه خطیری را برای حضور حداکثری و برگزاری انتخابات پرشور برعهده دارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها در برگزاری انتخابات سالم و پرشور نهایت استفاده را کرد افزود: در ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ آئین نامه قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صراحت تاکید شده که مدیران موظف هستند تمامی امکانات و وقت خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.
الهی تبار بر ضرورت همکاری تمامی مدیران و استفاده از امکانات حوزه نرم افزاری و سخت افزاری در برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: دستگاه ها امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار مجریان انتخابات قرار دهند.
رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه از ۲۱ آذرماه هیات های اجرایی تشکیل می شوند، بیان کرد: برای برگزاری انتخابات نیازمند همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر تمامی مدیران با امکانات دستگاه ها هستیم.
استان همدان با بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و داشتن ۹ شهرستان، تعداد ۹ کرسی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی مجلس خبرگان رهبری را در اختیار دارد.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

telegram-channel

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش