دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 11545

صدای نهاوند:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و سال روز شهادت حسین فهمیده یادواره 114 شهیددانش آموز نهاوند روز دوشنبه با حضور مسئولان و دانش آموزان در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: هشتم آبان ماه یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاور مردانی است که با وجود کم سن و سالی افتخارات بزرگی برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: ویژگی یک دانش آموز خوب و با اخلاق بدست آوردن همه خوبی ها,دانش و علم,معرفت و اندیشه و هنر زیبا آرائی اسلامی و انسانی است که شایسته است با الگو گرفتن از سیره و رفتار شهدای دانش آموز از خوبی های دنیا برای رسیدن به سعادت اخروی استفاده کرده و بدنبال تحقیق و پژوهش های اثر گذاردر زندگی اجتماعی خود باشید.

مغیثی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و شایسته است دانش آموزان بسیجی در راه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ آرمانی هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان آینده همت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده است که برگزاری این یادواره می تواند مانع از به ثمر رسیدن اهداف آنان باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش