شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 11515

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: عملکرد شهرداری نهاوند در اجرای نصب المان شهدای انقلابی گروه ابوذر ضعیف است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اعتبار المان شهدای انقلابی گروه ابوذر سال گذشته تخصیص یافته است اما شهرداری نهاوند با گذشت ۷ ماه از سال جدید هم نتوانسته این پروژه را تکمیل کند.

حمیدوند گفت: تکلیف این پروژه  ناتمام باید هرچه سریع تر مشخص شود و اگر شهرداری در ساخت این پروژه ناتوان است، بهتر است  این طرح به بسیج سازندگی و یا بنیاد شهید واگذار شود تا عملیات اجرایی آن به اتمام برسد.

وی از افزایش اعتبار نفت و گاز ویژه مناطق محروم خبر داد و گفت: در سالهای گذشته از محل اعتبارات نفت و گاز ۲درصد به مناطق محروم اختصاص داده می شد اما در سال جاری این اعتبار به ۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به ساختمان نیمه تمام اداره آموزش و پرورش نهاوند که سالهای سال است به حال خود راها شده افزود: من و امام جمعه نهاوند موافق فروش ساختمان قدیمی این اداره که در مرکز شهر نهاوند با موقعیت عالی واقع شده هستیم، اما متاسفانه اداره آموزش و پرورش با طرح این موضوع در شورای آموزش و پرورش به فروش ساختمان قدیمی به بهانه دوری از مرکز شهر و در دسترس نبودن برای فرهنگیان رای مخالف دادند، به همین علت پیشنهاد تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیونی برای تکمیل ساختمان نیمه تمام اداره آموزش و پرورش در منطقه شهرک شهید حیدری نهاوند باید جابه جا شود.

کریم حمیدوند از مدیرانی که در جذب اعتبارات در دقیقه ۹۰ اقدام کردند گلایه کرد و افزود: تخصیص صد درصدی اعتبارات عمرانی در سال مالی گذشته نشان توجه به این استان است ومدیران هم باید در این بخش فعال تر عمل کنند.

حمیدوند افزود: امسال ۳۵ میلیارد و ۶۹ میلیون تومان اعتبار به نهاوند اختصاص یافته است که نسبت به اعتبارات سال گذشته شهرستان ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: امسال علاوه بر ۳۵ میلیارد تومان اعتبار شهرستان، دو میلیارد تومان اعتبار نیز به بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهرستان اختصاص یافته است که برای اجرای این طرح دهستان خزل شرقی به عنوان پایلوت شده است.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش