جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11508

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در حوزه کشاورزی دارای ظرفیت های زیادی است به همین علت بیکاری تحصیلکرده های کشاورزی در نهاوند قطب کشاورزی استان همدان باعث تاسف است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نهاوند اظهار داشت: تولید و اشتغال یکی از عوامل تحکیم کننده اقتصاد ایران است به همین جهت ایجاد هماهنگی میان کارگروه هایی که به صورت مستقیم بر روند تولید و اشتغال تاثیر دارند می تواند در این زمینه بسیار راهگشا باشد.

حمیدوند گفت: حرکت به سمت راه اندازی مجتمع های کشاورزی و دامداری در روستاها، احداث بازارهای صنفی در منطقه مانند بازارهای مبلمان و لوازم برقی وارائه تسهیلات ویژه به تحصیلکرده های کشاورزی برای ایجاد صنایع تبدیلی و گلخانه می تواند کشاورزی نهاوند را پویا تر کند.

وی افزود: احداث گلخانه‌‌ها مقررات خاصی دارد و برای احداث گلخانه‌ها در زمین‌‌های کوچک مجوز نمی‌دهند به همین علت در حال پیگیری هستیم که یک زمین ۱۴ هکتاری در روستای علمدار شهرستان نهاوند را به شهرک گلخانه‌ای تبدیل کنیم و ۱۰ هزار هکتار زمین در شهر برزول را برای احداث فاز دوم شهرک گلخانه‌ای در نظر گرفته‌ایم که هدف اصلی از احداث این گلخانه‌ها ایجاد اشتغال خصوصا برای تحصیل کرده‌های رشته کشاورزی در نهاوند است.

فرماندار نهاوند ادامه داد: دولت برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری تسهیلات خوبی در نظر گرفته است و سهم استان همدان از این تسهیلات ۵۰ میلیارد تومان است.

کریم حمیدوند بیان داشت: با توجه به اقتصاد مقاومتی باید ظرفیت تولید در کشور را با دو هدف کلی دنبال کرد و آن دو هدف عدم وابستگی به دیگران و صادرات مازاد تولید به سایر کشورها است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش