سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11502

صدای نهاوند:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیفی سرانجام وضعیت مدیریت مجموعه ورزشی آیت الله علیمرادیان نهاوند مشخص شد و این مجموعه در اختیار مهندس حسین علیمرادیان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محرم روزبه روز سه شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان نهاوند اظهار داشت: در جلسه ای که باحضور مسئولین ورزش استان، مهندس علیمرادیان، فرماندار و نماینده مردم نهاوندبرگزار شد، مقرر گردید استادیوم علیمرادیان به مدت ۱۰ سال تمام و کمال به موسسه علیمردیان با مدیریت مهندس حسین علیمرادیان واگذار شود. 

روزبه گفت: در مدت این ۱۰ سال تکمیل تمام پروژه های داخل محوطه اعم از زورخانه و… بر عهده اداره ورزش و جوانان است که بعد از تکمیل باید به موسسه علیمرادیان واگذار شود، ولی احداث پروژه های جدید با مسئولیت موسسه وبا نظارت اداره کل ورزش خواهد امکان پذیر خواهد بود؛ یعنی اداره کل ورزش و جوانان از این به بعد در امور استادیوم ناظر خواهد بود و تمام مسئولیت به عهده مهندس علیمرادیان و موسسه ایشان خواهد بود. 

وی در ادامه به بیان اقدامات و برنامه های ۶ماهه نخست ادارهورزش و جوانان نهاوند پرداخت و افزود: در حال حاضر چهار هزارو ۲۰۰ ورزشکار زن و مرد در قالب ۴۰ هیئت ورزشی در رده های سنی مختلف در شهرستان نهاوند مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند ادامه داد: کسب ۲۵۰مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات ورزشی مختلف، ۲۱ مورد اعزام ورزشکاران به مسابقات استانی، کشوری و آسیایی، دعوت ۳۵ نفر از ورزشکاران نهاوندی به اردوهای مختلف ملی، ۴ میزبانی در مسابقات مختلف کشوری، برگزاری ۲۵ مورد کلاس و کارگاه آموزشی،  اجرای ۵۰برنامه فرهنگی برای جوانان و نوجوانان و ۱۰ میزبانی استانی و کسب کسب ۳۸۰ مدال استانی از دیگر موفقیت های اداره ورزش و جوانان ظرف شش ماه گذشته است.

محرم روزبه افزود: در بحث تجهیزات نیز با فراهم کردن یک دستگاه مینی بوس برای اداره و رزش و جوانان موفق شد ضمن حل مشکل اعزام ورزشکاران نهاوند به مسابقات مختلف قسمت زیادی از بار مالی اداره را حل کنیم.

وی در پایان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت استخر مجموعه ورزشی بانوان گفت: پیمانکار نهاوندی این طرح انتخاب شده است و در حال حاضر هم ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این طرح اختصاص یافته است اما با این مبلغ قطعا این مجموعه به بهره برداری نمی رسد اما اگر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی موافقت کند، مبلغ یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومانی که برای ساخت یک سالن ورزشی در یکی از مناطق نهاوند اختصاص یافته است به این پروژه تزریق شود، این مجموعه در هفته دولت سال آینده تمام و کمال در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. محسن87 گفت:

    من به عنوان شهروند نهاوند از این اقدام استقبال می کنم.کسی که پول داره و با فکر این مجموعه عظیم را برای جوانان این شهر راه اندازی کرده مطمئنا می تواند آن را توسعه دهد._تشکر از خیرین توانا و دلسوز نهاوند

  2. الف نهاوندی گفت:

    باعرض سلام وادب خدمت مهندس علیمرادیان،شهرستان نهاوند همیشه به وجودشماافتخارکرده ومیکند وباعث سربلندی این شهرستان هستید امیدوارم درزندگیتان همیشه موفق باشید خیرنهاوندی اگرشما کمک نمیکردین این شهربااین مسیولان بیخیربه هیچ جانمیرسیدمن به نوبه خودم ازشماکمال تسکروقدردانی رادارم ،تاامروزکه هیچ نماینده ای برای. این شهرکارمثبتی انجام نداده هرکس شده نماینده فقط فکراطرافیان خودش بوده امیدوارم که درآینده نه چندان دورفکری هم برای قشرتحصیل کرده وبیکاراین شهربکنید مااول خداوبعد شماراداریم خداوند حفظ تان کند وعمربابرکت به شما وخانواده محترمتان بدهد،انشاالله،

  3. رهام یعقوبی گفت:

    جناب آقای مهندس علیمرادیان عزیز
    عرض سلام و ادب و احترام ویژه
    بنده هم جا داره به نوبه خودم نهایت تقدیر و تشکر را از حضرت عالی داشته باشم.
    عرضه دارم که بابت تمام الطاف ارزنده ای که به مردم نهاوند داشته اید، گردن تک تک مردم نهاوند حق دارید و ما مردم نیز در مقابل زحمات شما مسولیتی داریم که باید ادا کنیم.
    بنده هم همانند شما مهندس برق هستم، اما به دلیل اینکه نهاوند شهر صنعتی نیست و بازار شغل و درآمد در آن کساد است، مجبور به مهاجرت شده ام و به همراه زن و دخترم آواره شهرها و استان های دیگر شده ایم تا قوت نانی حلال کسب نموده و امرار معاش کنیم.
    اکنون از شما به عنوان یک خیر واقعی تقاضامندم که در شهر نهاوند درآمدزایی کنید، بلکه جوانان دیگر به درد بنده دچار نشوند.
    از بچگی اهل ورزش والیبال بودم و در رکاب مربی با تجربه نهاوندی آقای دهفولی در استادیوم شما توپ میزدم و همچنین مربی سیاه پوستی ( مستر لاموت ) که برای تعلیم ما زحمت کشیده بودین و از کوبا آورده بودین، همیشه مد نظرم بوده و هست و کمال تشکر و قدردانی را دارم.
    هرچند که بلاخره خودم مربی والیبال شدم و کارت
    مربی گری والیبال هم گرفتم، اما به دلیل مهاجرت از نهاوند دیگه نتونستم ادامه بدم.
    قبل از اینکه ازدواج کنم و مجبور بشم از نهاوند مهاجرت کنم، هر روز صبح بعد از نماز برای ورزش به کوه مجاور فرمانداری که خانه ما هم در آنجا و در روبروی فوریت های پزشکی بود، میرفتم و ورزش میکردم.
    در این ورزش با آقای غلامعلی گوهرعلی آشنا شدم، که گویا از دوستان قدیم شما هستند و بسیار تا بسیار از خوبی های شما برای بنده تعریف نموده اند.
    باشد افتخار نصیب بنده گردد و شما را از نزدیک زیارت کنم.
    ارادتمند: رهام یعقوبی

    و من الله التوفیق

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش