سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11482

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ترامپ مایه شرمندگی آمریکایی ها شده است، افزود: ترامپ دیوانه نیست بلکه ابزار دست صهیونیسم است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: ترامپ بدون هیچ گونه پوششی آمریکا و نظام سلطه و زورگویی را با قلدری، زورگویی، هتاکی و تهمت زدن به نمایش گذاشته است.

مغیثی افزود: خود رئیس جمهور بدبخت آمریکا در تبلیغات انتخاباتی اعلام کرد، آمریکا را داعش به وجود آورده است اما وقتی سپاه ایران از پس این داعش و فتنه بزرگ برآمده  است، رئیس جمهور آمریکا اعلام می کند سپاه باید جز لیست سیاه قرار بگیرد اینها نشان می دهد این افراد عقل ندارند به همین جهت آمریکا نماد استکبار و شیطان بزرگ است و باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد: آمریکا شیطان بزرگ و کارگزار صهیونیسم ها است این جمله مقام معظم رهبری است و با یک چنین دشمنی هرگز فکر مذاکره و همکاری نباید در ذهن ماباشد.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: عده ای گفتند اگر با آمریکا مذاکره کنیم همه مشکلات ما حل می شود، خوب مذاکره کردیم چه اتفاقی افتاد دشمنی ها بیشتر از گذشته و عربده کشی ها بدتر از گذشته شد، آمریکا مگر زبان زور بفهمد و متوجه باشد قدرتی هست که در مقابل زیاده خواهی او می ایستد، وگرنه مسئولان دولت آمریکا انسان نیستند انسانیت و منطق ندارند و عدالت را متوجه نمی شوند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: ما نباید فریب غربی ها را بخوریم، آمریکا در شرایط فعلی عربده کشی می کند و اروپایی ها هم به ظاهر قبول نکرده اند و ضمن مخالفت، گفته اند بر جام باید باشد و ما با ایران هستیم اما به این اروپایی ها نباید اعتماد کنیم و فریب آنها رو بخوریم اروپایی ها دنبال رو آمریکا و به فکر منافع خودشان هستند.

مغیثی بیان داشت: اروپایی ها در قضیه موشک های ایران همگام آمریکا هستند و اعلام کرده اند باید به ایران فشار آورد تا دست از تولید موشک بردارد، این ها اگر شرایط اقتضا کنند از آمریکا بدتر هستند اما ما باید بی توجه به این عوام فریبی ها کار خود را انجام دهیم، ایران در زمینه تحکم و استحکام دفاعی هر چه تلاش کند جا دارد و در این راه باید به خوش آمد آمریکا و اروپایی ها بی توجه باشیم.
وی با بیان اینکه عکس العمل به جا و روشن دولت، مردم و رئیس جمهور ایران در برابر یاوه سرایی ترامپ مطلوب بود، افزود: همه جهان اظهارات وقیحانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند حتی غربی ها اعلام کردند این ادبیات در شان یک کشوری که داعیه تمدن دارد نیست.
امام جمعه نهاوند افزود: خداوند دشمنان ما را که در راس آنها آمریکا قرار دارد احمق آفریده است و ترامپ مایه شرمندگی آمریکایی ها شده است، ترامپ دیوانه نیست بلکه ابزار دست صهیونیسم است آنها داعش را به وجود آوردند تا خاورمیانه جدید را به وجود بیاورند ولی با ورود ایران اسلامی موفق نشدند و نقشه های آنان نقش بر آب شد به همین علت از دست ایران عصبانی و ناراحت هستند.

مغیثی بیان داشت: فتنه داعش را به وجود آوردند تا اسلام را بد نام کنند که در این کار هم تا حدودی موفق شدند در حالی که اسلام دین رحمت ،برادری و انسانیت است و هدف دیگر از بین بردن توان، قدرت و زیرساخت های کشورهای مسلمان بود که در این هدف هم دو کشور عراق و سوریه را به خاک سیاه نشاندند اما داعش موفق نشد تمام اهداف آنها را تامین کند و امروز نفس های آخر خود را می کشد به همین جهت فتنه استقلال اقلیم کردستان را رقم زدند اما هیچ کشوری به جز اسرائیل این اقلیم را تایید نکرده است‌.

امام جمعه نهاوند تاکید کرد: در آستانه اربعین و راهپیمایی میلیونی زائران حسینی همه مردم و مسئولان در تلاش هستند تا تدارک این حرکت عظیم را فراهم کنند اما باید مواظب باشیم دشمنان با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از این مراسم بزرگ سو استفاده نکنند.

وی در پایان گفت: باید زمینه نقش آفرینی مردم را در اقتصاد فراهم کنیم اقتصاد مقاومتی به معنای این است بخشی از این کارها به مردم سپرده شود این مردم دلسوزند، خوب می فهمند و اهل کار هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش