مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 11476

صدای نهاوند:
معاون فرهنگی وزارت ورزش و امور جوانان گفت: سه پروژه نیمه تمام استخر سرپوشیده بانوان، خوابگاه ورزشی و سالن باستانی نهاوند با حمایتی که انجام می شود ظرف یک سال آینده به بهره‌‌برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، عبدالحمید احمدی بعداز ظهر پنج شنبه در در جلسه‌ بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان نهاوند که بعداز ظهر پنج شنبه با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس، مسئولین و رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با بهره برداری از سه پروژع نیمه تمام ورزشی نهاوند قصد داریم به توسعه ورزش در شهرستان نهاوند کمک کنیم.

احمدی افزود: همچنین تلاش خواهیم کرد که کمبود امکانات و تجهیزات چند هیئت‌ ورزشی شهرستان نهاوند را مانند تشک کشتی،دوچرخه، سکوی ووشو و …را با تامین اعتبار به زودی برطرف و حدالامکان این امکانات را در اختیار این هیئت‌ها قرار دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند مبنی بر برنامه های ویژه وزارت ورزش برای جوانان اظهار داشت: موضوع جوانان موضوع جدی وزارت ورزش است و در ساختار وزرات‌خانه به دنبال افزایش جایگاه خاصی برای حوزه جوانان هستیم.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: عزم جدی ما بر این است که حوزه جوانان هم‌پای حوزه ورزش رشد کند به همین علت لایحه تفکیک امور جوانان به مجلس تقدیم شده است که در صورت تصویب این لایحه سازمان ملی جوانان تأسیس خواهد شد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش