سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 11465

صدای نهاوند:
جلسه شورای دبیران هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر نهاوند چهارشنبه شب با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند، مدیر، کارکنان و اساتید این هنرستان در خانه معلم نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مدیر هنرستان ولی عصر نهاوند در این مراسم اظهار داشت: هنرستان فنی و حرفه ای ولیعصر نهاوند دارای ۱۷۵ هنر جو است که در سه رشته تحصیلی کامپیوتر، الکترونیک و معماری در حال تحصیل هستند.
صمد قپانوری گفت: این هنرستان دارای آزمایشگاه تخصصی الکترونیک، چهار سایت کامپیوتری و یک کارگاه طراحی است که در جهت تربیت تکنسین های مهار در سه رشته فوق اقدامات اساسی انجام داده است.


قپانوری افزود: در طول سه ساله گذشته جهت حل مشکلات و تجهیز این هنرستان کارهای مناسبی مانند آسفالت داخل محوطه هنرستان، ایزو گام پشت بام، نقاشی و زیبا سازی محیطی، نصب دوربین مداربسته، تجهیز سایت های الکترونیکی و تبدیل سیستم گرمایشی از بخاری گاز سوز به موتور خانه مرکزی و پکیچ انجام شده است.
وی هدف از برگزاری جلسه شورای هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر را اعلام شرح وظایف همکاران، بحث و تبادل نظر جهت بهبودی و اثر بخشی آموزش، استفاده از نظرات رئیس اداره آموزش و پرورش و قدردانی از زحمات و خدمات معاون سابق آموزشی این هنرستان فرج اله خویشوند اعلام کرد و افزود: با توجه به گرایش و علاقمندی دانش آموزان به ادامه تحصیل در هنرستان های فنی و حرفه ای و توصیه مسئولان به افزایش رشته های فنی، جهت تجهیز، ارتقا و به روز رسانی سیستم های الکترونیکی و کامپیوتری این مرکز آموزشی به همکاری، حمایت و مساعدت مدیران ارشد شهرستان نیاز ضروری است.

مدیر هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر نهاوند افزود: توسعه آموزش های کاردانش و فنی و حرفه ای که در این مقطع وزارت آموزش و پرورش به دنبال آن است یکی از نیازمندی های اساسی و قابل توجه کشور است.

در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های فرج اله خویشوند معاون سابق آموزشی هنرستان فنی و حرفه ای ولیعصر نهاوند که بازنشسته شده است با اهدا هدیه قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش