شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 11377

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند از کاهش محسوس آمار جرائم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ منصور ملکی ظهر پنج شنبه در نشست خبری ویژه هفته ناجا با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای همه، برنامه‌های مختلفی در راستای ارائه خدمت به مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

ملکی گفت:  یکی از عوامل موثر در احساس امنیت شهروندان در جامعه، نحوه عملکرد پلیس است به طوری که در سال‌های اخیر شاهد افزایش همکاری پلیس با جامعه رسانه‌ای در جهت اطلاع رسانی به موقع عملکرد پلیس و اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی افزود:  با این تعاملی که وجود دارد هر چه پلیس فعالیت‌های مجرمانه را کنترل و از چگونگی وقوع جرائم و پیشگیری از آن اطلاع‌رسانی دقیقی به عمل آورد، شهروندان احساس امنیت بهتری دارند.

فرمانده انتظامی نهاوند بیان داشت: شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری پلیس برای امنیت، امنیت برای همه است و این نشان می‌دهد که پلیس با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود به صورت شبانه‌روزی در راستای ارتقاء امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند.

منصور ملکی با بیان اینکه احساس امنیت به رشد و شکوفایی و اقتصاد یک کشور و منطقه کمک می‌کند، گفت: از این جهت پلیس با تمام توان خود به جهت ایجاد امنیت تلاش شبانه‌روزی دارد.

ملکی خاطرنشان کرد: پلیس متعلق به مردم است و شما رسانه‌ها رابطین پلیس و مردم هستید.

وی افزود: احساس امنیت بالاتر از خود امنیت است و در این خصوص شما اصحاب رسانه و قلم به دستان نقش بسزایی در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع ایفا می‌کنید.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در ۶ ماه ابتدای سال جاری ۱۶درصد کاهش سرقت و ۱۱ درصد کاهش نزاع های فردی در نهاوند نسبت به ۶ ماه نخست سال قبل وجود داشته است.

سرهنگ منصور ملکی در ادامه با اشاره به کشفیات انواع مواد مخدر عنوان کرد: در ۶ ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل  کشفیات انواع مواد مخدر ۳۷ درصد افزایش و در بحث خودکشی ۲۲ درصد کاهش داشته ایم.

ملکی افزود: همچنین در ۶ ماه نخست سال جاری، نزاع های دسته جمعی ۳۳درصد، تصادفات جرحی درون شهری ۵درصد وتصادفات فوتی برون شهری ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش