سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10955

صدای نهاوند:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از اجرای عمومی نمایش "سایه‌های ماندگار " که برای شرکت در جشنواره تئاتر استان آماده می‌شود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند، محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نمایش ” سایه‌های ماندگار ” کاری از گروه نمایشی فروغ وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند به کارگردانی آقای صحبت اله روشنفکر و نویسندگی حشمت اله انصاری زاده است.

وی اظهار داشت: در نمایش ” سایه‌های ماندگار ” که خود را برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند آماده می‌کند؛ آقایان علیرضا سیفی، میلاد دارایی و پرویز کیانی و خانم‌ها زهره سلگی و فاطمه حیدری به ایفای نقش پرداخته و آقای ایمان سیف اجرای موسیقی را عهده‌دار می‌باشند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: در این نمایش که موضوع آن اجتماعی بوده و وابستگی‌های خانوادگی و ارتباطات عمیق افراد خانواده را به تصویر می‌کشد شهربانو زنی عشایری است که پس از مرگ  شوهرش سالار حاضر به ترک ایل و کوچ کردن نیست و از سوی سام خان بزرگ ایل با کوچ ایل سعی دارد که شهربانو را نیز راهی کند اما

مصباح گفت: این نمایش که در اولین اجرای خود با استقبال خوبی مواجه شد در روزهای ۲۸ تا ۳۰ مردادماه در مدت ۳ روز و ۵ اجرا در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اجرای عمومی دارد.

وی افزود: با عنایت به اینکه نهاوند امسال افتخار میزبانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان را داراست برنامه‌ریزی‌های مناسب و هماهنگی‌های لازم انجام‌گرفته و شهر نهاوند و مردم و هنرمندان نهاوند آمادگی بسیار خوبی برای میزبانی این رخداد مهم هنری و فرهنگی در شهرستان را دارند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: بیت و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند از ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری نهاوند در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی با حضور گروه‌های نمایشی منتخب شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش