سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 10837

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 34 مورد تصادف جرحی در نهاوند رخ داد که در اثر آن 11 نفر کشته شدند .

به گزارش صدای نهاوند، سرهنگ منصور ملکی عصر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها افزود: همچنین طی این مدت میزان سوانح رانندگی برون شهری نیز طبق آمار پلیس راه نهاوند در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد کاهش داشته است.
وی افزود:آمار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیز در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش داشته که نشان دهنده اثرگذاری مطلوب آموزش های همگانی در خصوص تماس با پلیس ۱۱۰ است .
سرهنگ ملکی در خصوص امنیت شهرستان نهاوند نیز گفت: شهرستان نهاوند یکی از شهرهای امن استان است که میزان شرارت و زور گیری در آن در سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بسیار ناچیز است.
وی در خصوص نزاع های رخ داده در شهرستان اظهار کرد: آمارها حاکی از آن است که در چهار ماهه نخست امسال در سطح شهرستان نزاع فردی پنج درصد کاهش داشته و آمار درگیری های جمعی نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ثابت بوده است .
فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری ۲ کلاهبردار و سارق به عنف در این شهرستان خبر داد و افزود: در چند روز گذشته یک کلاهبردار که در یکی از استان های مرکزی کشور مرتکب جرم شده بود در نهاوند دستگیر شد همچنین یک سارق به عنف که اقدام به سرقت خودرو کرده بود در این شهرستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
سرهنگ ملکی برقراری امنیت بیشتر در سطح جامعه را در سایه مشارکت مردم امکان پذیر دانست و گفت: لازم است رسانه ها در راستای ارتقای مشارکت مردمی در تامین امنیت جامعه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کرده و با روشنگری اثرات نامطلوب شایعاتی که امنیت روانی جامعه را خدشه دار می سازد خنثی کنند.
گفتنی است؛ در سه ماهه نخست سال جاری ۳۴ مورد تصادف جرحی در نهاوند رخ داد که در اثر آن ۱۱ نفر کشته شدند .
در شهرستان نهاوند در مجموع ۶۹ کیلومتر راه اصلی وجود دارد که محورهای ارتباطی نهاوند به بروجرد ، نهاوند به کرمانشاه ، نهاوند ملایر و نهاوند به نورآباد را شامل می شود. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش