دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 10802

صدای نهاوند:
همزمان با اولین روز از هفته خبرنگار، خبرنگاران نهاوندی با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار و با توجه به برگزاری هفته خبرنگار در شهرستان نهاوند امروز پنج شنبه خبرنگاران نهاوندی برای تجدید میثاق با آرمانهای شهدا در مزار شهدا حضور یافتند.

خبرنگاران نهاوندی به همراه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند در مزار شهدای نهاوند حضور یافتند تا با ادای احترام به شهدا با آنها تجدید میثاق کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند در این مراسم با بیان اینکه امروز فرصت و بهانه‌ای شد تا به مناسبت هفته خبرنگار و گرامیداشت سالگرد شهادت محمود صارمی تکریم و تجلیلی از فعالان عرصه خبر و خبررسانی داشته باشیم، گفت: خبرنگاران و فعالان عرصه خبر مردم را در داخل و خارج از کشور با مسائل جامعه آشنا می کنند.

علی خزایی بابیان اینکه خبرنگاران و فعالان عرصه خبر پل ارتباطی مسئولان و مردم هستند، گفت: رسالت خبرنگاران سنگین است و این رسالت از سوی خبرنگارانی که با وجود مخاطرات بسیار در میدان جنگ، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا عزت، عظمت، دلاورمردی، مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی فرزندان این مرز و بوم را در تاریخ ثبت و به نسل‌های بعد منتقل کنند، بسیار مشهود است.

وی با بیان اینکه امیدواریم همچنان که این شهدا با خون خود تاریخ مظلومیت و مقاومت مردم مسلمان ایران را نگاشتند بتوانیم ادامه‌دهنده راه آنها باشیم، یادآور شد: باید این حماسه پرافتخار ملت بزرگ ایران را به آیندگان منتقل کرد.

در این مراسم شرکت کنندگان با نثار گل و فاتحه بر مزار مطهر شهدا بار دیگر با آرمانهای امام خمینی (ره) و نیز امام خامنه ی (مدظله العالی) تجدید بیعت نمودند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش