شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 10709

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی منکر نهاوند گفت: شب گذشته روحانی آمر به معروف نهاوندی حجت الاسلام مصطفی عبدالملکی مسئول ستاد زکات کمیته امدادامام خمینی(ره) نهاوند به شدت مورد ضرب و جرح دو جوان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، بعد از انتشار و انعکاس خبر ضرب و شتم روحانی آمر به معروف نهاوندی حجت الاسلام مصطفی عبدالملکی مسئول ستاد زکات کمیته امدادامام خمینی(ره) توسط دو جوان در شب گذشته و بستری شدن این روحانی در بخش جراحی مردان بیمارستان آیت الله علیمرادیان، فرمانده سپاه و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نهاوند، امام جمعه شهر فیروزان  و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند، مدیر حوزه علمیه و جمعی از روحانیون به همراه معتمدین با حضور در بیمارستان آیت الله علیمرادیان از این روحانی عیادت کردند.

فرمانده سپاه و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نهاوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند ضمن شجاعانه توصیف کردن اقدام روحانی ناهی از منکر گفت: به طور قطع  با عاملان حمله به این روحانی برخورد قاطع می شود.

سرهنگ کامران کریمی گفت: عاملان حمله به روحانی آمر به معروف دو نفر بوده اند که یک نفر از آنها شناسایی ونفر دوم هم تحت پیگرد قرار دارد.

کریمی گفت: مجموعه پلیس، دستگاه قضایی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در حال بررسی موضوع و دستگیری عاملان این حرکت گستاخانه هستند و محاکمه قاطع و سریع آنان در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام مصطفی عبدالملکی روحانی آمر به معروف نیز در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: ساعت ۲۰ روز دوشنبه دوم مرداد ماه در منزل مشغول مطالعه بودم که متوجه الفاظ زشت و رکیکی شدم وقتی توجه کردم دیدم این صداها از داخل کوچه ای پنجره آشپزخانه ما در آن واقع است می اید به سمت پنجره رفتم و بیرون را نگاه کردم که دیدم یک پسر و دختر جوان در حالی که یکدیگر را به آغوش کشیده اند درحال انجام حرکاتی زننده بودند و کارهایی که نباید کرد و به نوعی باید گفت کارهایی که باید در بستر انجام داد را در خیابان انجام می دادند؛ به همین خاطر به درب حیاط رفتم و لسانی به آنها تذکر دادم که اینجا مسکونی است و خانواده زندگی می کنند از این کارها زشت و زننده نکنید و این محل را ترک کنید.

عبدالملکی گفت: بعد این حرفا جوان پسر به من گفت تو را می شناسم تو طلبه ای بیش نیستی، چرا فکر می کنی همه باید از شماها بترسند و با گستاخی تمام، الفاظی به کار برد که شایسته خودش بود و دختر جوان هم در حمایت از گفته های جوان پسر مرا مسخره میکرد و با هم می خندیدن.

وی ادامه داد: به داخل لابی آپارتمان برگشتم و مدیر ساختمان را صدا کردم و در حال تعریف ماجرا بودم که جوان گستاخ به همراه یکی از دوستانش به داخل لابی آمدند و نزدیک من شد و گفت: شیخ ما همسایه هستیم اصلا به تو ربطی ندارد ما اینجا چکار می کنیم حالا تو چکاره ای که برای من صورت جلسه می نویسی و مرا هل داد.

آمر به معروف گفت: بعد از آن دو نفری مرا زیر مشت و لگد گرفتند تا با اطلاع و حضور همسایگان از زیر مشت و لگد آنها نجات پیدا کردم  و قبل از حضور نیروی انتظامی دوجوان محل را ترک کردند.

حجت الاسلام مصطفی عبدالملکی افزود: بعد از تنظیم صورت جلسه مرا به اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند منتقل کردند که به دستور پزشک معالج بستری شدم.

 

 

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش