دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 10484

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: به منظور عمران و آبادانی دهستان خزل شرقی از توابع شهرستان نهاوند مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار به صورت اشتراکی از محل اعتبارات دولتی و سپاه پاسداران به این دهستان اختصاص داده شد .

به گزارش صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر شنبه در جلسه رفع محرومیت بخش خزل شرقی نهاوند در سالن شماره ۲ فرمانداری نهاوند اظهار داشت: با توجه به تصمیم قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان در نظر است سه دهستان کمتر توسعه یافته در سطح استان همدان با مشارکت اعتبارات دولتی در زمینه های عمران ، بهداشتی و فرهنگی طرحهای توسعه اجرا شود که دهستان خزل شرقی از توابع بخش خزل نهاوند برای اجرای طرحهای عمران و آبادانی در نظر گرفته شده است.
حمیدوند ادامه داد: به منظور بررسی طرحهای توسعه و همچنین اولویت بندی طرحهای مورد نیاز با حضور دستگاههای دولتی پنج کارگروه تشکیل شده و از اواخر سال گذشته کارهای کارشناسی انجام گرفته است.
وی افزود: در این زمینه از سوی قرارگاه سازندگی سپاه ۲۰ میلیارد ریال و از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار منظور شد که با توجه به اولویت بندی طرحها برای عمران و آبادانمی روستاهای این منطقه هزینه می شود .
رئیس کمیته برنامه ریزی نهاوند با اشاره به اینکه برای عمران آبادی این منطقه در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده اضافه کرد: در این طرح با توجه به اولویت بندی طرحها در مرحله اول ۴۰ میلیارد ریال اعتبار مشارکتی برای آماده سازی و زیر ساخت طرحها به این دهستان اختصاص می یابد و در مرحله بعد نیز ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی قرارگاه برای تکمیل طرحهای مورد نظر منظور می شود .
وی گفت: به منظور اجرای طرحهای نیمه تمام شهرستان که بیش از ۵۰ درصد عملیات عمرانی آنها به پایان رسیده و همچنین بدهی پیمانکاران از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبارات مورد نیاز در سال جاری تخصیص داده خواهد شد .
طرح عمران و آبادانی مناطق محروم در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب اجرا می شود که بر اساس آن قرار است از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با مشارکت اعتبارات دولتی در یک هزار منطقه و یا دهستان در سراسر کشور طرحهای زیر بنایی برای آبادانی این مناطق اجرا شود که از این تعداد سه دهستان در شهرستانهای نهاوند ، کبودر آهنگ و فامنین در نظر گرفته شده است .
دهستان خزل شرقی از توابع بخش خزل نهاوند دارای ۴۰ روستا است که در مقایسه با سایر روستاها کمتر توسعه یافته انست و بخش خزل به مرکزیت شهر فیروزان با ۶۴ روستا در ۳۰ کیلومتری غرب شهرستان نهاوند واقع شده است. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. الف نهاوندی گفت:

    درایران رسم است تاکسی نمرده احوالی ازش پرسیده نمیشود وقتی مرد گریه کن زیاداست مامردمانی هیتیم مرده پرست،بابا به جای این کارهاتون بفکراین مردم ببچاره باشید،هرجاازخیابان میری یازنهاگدایی میکنند یامردهاجواب ایناروکی میخوادبده اونم ازبیمارستان که آقای فرماندارفرمودند به شهرهای اطراف مراجعه شودتوکه باک بتزین ماشینت پراست ماشالله جیبت هم پرپول پس تومبتوانی بری شهرستانهای هم جوار،خواخشا برای مردم بیچاره که برای خریدنان هم پول ندارند نسخه نپیچ درپیشگاه خدامسیول هستید این همه پول راصرف چی میکنید اون وفت مبگین دکتراحاصرنمیشن بیان نهاوند،میشه ماازفرمانداربروجردیاشهرهای اطراف کمک بخواهیم ببخشید پس شما چه کاره اید؟؟؟؟!!!!!!!؛

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش