سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 10345

صدای نهاوند:
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نهاوند میزبان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان خواهد بود.

محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند افزود: امسال نهاوند برای چهارمین مرتبه افتخار میزبانی بیست و نهمین  جشنواره تئاتر استان همدان را دارد.

وی افزود: این جشنواره با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای جوانان و بهره‌وری از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان تئاتر استان و با تأکید بر ترویج فرهنگ غنی اسلامی ایرانی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این دوره از جشنواره در سه بخش رقابتی، بخش ویژه یا پیشکسوتان و بخش خیابانی برگزار می‌شود.

دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان گفت: آن دسته از گروه‌هایی که در فاصله زمانی مهرماه ۹۵ تا پایان مردادماه ۹۶ تولید نمایش و اجرای عمومی داشته‌اند می‌توانند متقاضی حضور در جشنواره باشند.

مصباح گفت: ۲۵ مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است و آثار راه یافته به جشنواره ١۵ شهریور ماه معرفی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره استانی به صورت رقابتی برگزار می‌شود، گفت: حداکثر دو نمایش صحنه‌ای منتخب این جشنواره به دبیرخانه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند عنوان کرد: در راستای هماهنگی و برنامه ریزی به منظور برگزاری هرچه بهتر و با شکوهتر این جشنواره در شهرستان کمیته های ۱۰ گانه از جمله کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، مالی و پشتیبانی، هنری و حراست در این اداره تشکیل و اقدامات و برنامه ها در حال پیگیری است.

وی افزود: این جنب و جوش در بین هنرمندان عرصه نمایش نیز به شدت قوت گرفته و گروههای نمایشی مختلف در حال تمرین و آماده سازی خود برای حضوری پررنگ در این جشنواره هستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۶ گروه نمایشی در حال تمرین در بخشهای مختلف صحنه ای و خیابانی خود را برای حضوری پر رنگ در این جشنواره آماده می کنند.

وی برگزاری جشنواره تئاتر استان و حضور هنرمندان نمایش و دیگر حوزه ها از شهرهای مختلف استان و حضور تعدادی از اساتید برجسته عرصه فیلم و نمایش در این شهرستان را بهترین فرصت برای شناساندن فرهنگ و هنر و تاریخ و تمدن نهاوند به همگان برشمرد و از آمادگی کامل دستگاههای اجرایی و فرهنگی و مردم نهاوند برای میزبانی این رویداد مهم فرهنگی خبر داد.

وی عنوان کرد: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه با اجرای عمومی نمایشهای برگزیده و راه یافته به بخش مسابقه و پایانی در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش