جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10236

صدای نهاوند:
مدیر اجرایی فروشگاه زنجیره ای اورست مدرن پارس گفت: فروشگاه جانبو با هدف کاهش هزینه های خانوار در نهاوند راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمد امین جلالوند صبح پنج شنبه در دیدار با فرماندار نهاوند اظهار داشت: فروشگاه های اورست مدرن پارس با مد نظر قرار دادن نیازها ،خواسته ها و توان مالی مشتریان و در جهت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت اقدام به افتتاح فروشگاه در قالب های مختلف نموده و اولین شرکتی است که در ایران از سیستم فروشگاه های تخفیفی بهره برده است.

جلالوند گفت: این فروشگاهها تحت عنوان زیر مجموعه های هایپرمارکت آل این آل ، سوپر مارکت های فرنا و فروشگاه های تخفیف دار جانبونامگذاری شده اند.

وی افزود: هدف اورست مدرن پارس بهبود مستمر و فراگیر  توزیع و فروش در سراسر ایران می باشد و در این راستا تمامی تلاش خود را جهت بالا بردن استاندارد های مورد نیاز در حوزه فروشگاهی و توزیع و فروش بکار می گیریم. در نهایت امید است که بتوانیم در این راستا به عنوان الگویی سرآمد و ارزش آفرین در ایران و منطقه مطرح باشیم.

مدیر اجرایی فروشگاه زنجیره ای اورست مدرن پارس گفت: ایجاد شغل برای جوانان شهر، کاهش هزینه های خانوار،فروش و توزیع کالای ایرانی،بهبود تولید در کشور به واسطه افزایش گردش کالای ایرانی،کاهش هزینه تولید کنندگان و بهبود معیشت مردم از دیگر اهداف مهم افتتاح این فروشگاه ها در کشور است.

محمد امین جلالوند بیان داشت: فروشگاه های زنجیره ای جانبو در حال حاضر بیش از ۳۷۰ شعبه در ۱۱ استان کشور دارد.

گفتنی است، فروشگاه زنجیره ای جانبو نهاوند  ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۱۸ خرداد با حضور مسئولان در خیابان حافظ حدفاصل چهار راه ابوذر تا چهار راه آزادگان (چابخانه سابق) افتتاح می شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش