سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 10070

صدای نهاوند:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: در دولت تدبیر و امید در راستای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس این شهرستان حدود 11 میلیاردو 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .

به گزارش صدای نهاوند، از ابتدای سال ۹۲ تاکنون ۲۳۰ کلاس درس در ۳۷ آموزشگاه این شهرستان از محل اعتبارات دولتی به سیستم های حرارت مرکزی مجهز شده اند که از این تعداد تجهیز ۱۰۲ کلاس درس در ۱۳ آموزشگاه با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال ۹۵ صورت گرفت.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه های وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید، حذف بخاری های نفتی غیر استاندارد از مدارس و ایجاد سوخت پاک بود که با اجرای این سیاست در حال حاضر تمامی مدارس شهرستان نهاوند گازکشی شده و تنها در پنج آموزشگاه که به صورت کانکس است لوله کشی گاز صورت نگرفته با این وجود این پنج آموزشگاه نیز از بخاری های استاندارد برای گرمایش خود استفاده می کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: این تعداد کلاس های درس پیشتر دارای بخاری های نفتی بود که پس از استانداردسازی، تمامی بخاری های نفتی جمع آوری شدند .
سلگی گفت: در حال حاضر از مجموع ۱۷۷ فضای آموزشی ۹۱ آموزشگاه دارای حرارت مرکزی ، ۶۷ آموزشگاه دارای بخاری گازی ، ۹ آموزشگاه لوله کشی گاز شده و استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۱۰ فضای آموزشی دیگر نیز در دست اقدام است.
در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار دانش آموز در ۲۴۶ آموزشگاه شهرستان نهاوند مشغول به تحصیل هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش