جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 10060

کاندیدای انتخابات شورای شهر نهاوند:

با ” تعهد، تخصص و پیگری“ وارد صحنه انتخابات شدم

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: برای تکمیل برنامه های شورای چهارم و رسیدگی به وضعیت ورودی های شهر به عنوان ویترین های تمام نمای تاریخ نهاوند، تحقق و پیاده سازی مولفه مهم مبلمان شهری وارد عرصه انتخابات شدم.

محمد صامد جهانیان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: تلاش در جهت ایحاد کمیته های تخصصی و استفاده از افراد مجرب و جوانان تحصیل کرده در امور جوانان، ورزشی، فنی،فرهنگی،بهداشتی و حقوق از قبیل برنامه هایی  برای اعتلای جامعه جوانان در برنامه های من برای شورای پنجم قرار دارد.

جهانیان گفت: حمایت از قهرمانان ملی و استانی شهر جهت موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی و همچنین انجام جلسات مکرر و منظم با حضور نخبگان و علمای شهر جهت رفع و از میان برداشتن معضلات شهری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نهادینه سازی طرح تکریم ارباب رجوع با پاسخگویی به موقع و دفاع از حقوق شهروندان هنگام مراجعه به شهرداری و شورای شهر، تاکید بر به کارگیری مهندسین و کاردان های عمران و معماری در امور عمرانی شهر جهت توسعه رفاه شهری و تلاش در راستای احداث پارکینگ، توجه به عمران مناطق قدیمی شهر و حاشیه شهر و مناطق تازه ملحق شده به شهر نیز از دغدغه های من خواهند بود و به دنیال محقق کردن این موضوعات هستم.

کاندیدای شورای شهر نهاوند ادامه داد: برای تغییر مبلمان و منظر شهری نیاز به تغییرات فرهنگی داریم و برای احقاق این موارد به بودجه نیاز است از جمله ایجاد کتابخانه، فرهنگسرا برای جوانانی که در مکان هایی فرهنگساز حضور پیدا کنند.

محمد صامد جهانیان با بیان اینکه خبرنگاران فرهیختگان جامعه ما هستند و من همیشهدر خدمت این قشر هستم، افزود: حمایت ویژه از هنرمندان شهر  و تلاش در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی آن ها دیگر برنامه های فرهنگی مد نظر خواهد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. عباس گفت:

    زنده باد آقای جهانیان، مهندس کار بلد با تحصیلات عالیه، امثال جنابعالی دلسوزانه برای نهاوند قدم بر خواهید داشت، به امید موفقیت دوباره

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش