دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 10045

صدای نهاوند:
کاندیدای انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: قدرت شورای شهر برگرفته از آرای مردم است و این قدرت باید در راستای خدمت به مردم بکارگرفته شود.

مسعود رضی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند با بیان اینکه خرد جمعی در تصمیمات شورای شهر نقش اساسی دارد ، خاطر نشان کرد : شورای شهری موفق است که اعضای آن همدل و همراه بوده و در تصمیم ها اتفاق نظر داشته باشند.

رضی گفت:  اعضای شورای شهر نشانه و آینه ی تمام نمای عقیده و میزان درک مردم هستند و مردم باید در انتخاب خود افرادی را برگزینند که صرفا هدفشان خدمت باشد نه رسیدن به قدرت.

وی ادامه داد: خدمت صادقانه وبدون منت مانند دوره چهارم شورای شهر جزو برنامه های بنده جهت حضور در انتخابات شورای است و برای احقاق حقوق مردم نهاوند تمام توانم رابه کار میگیرم.

کاندیدای شورای شهر نهاوند با اشاره به اینکه متاسفانه شهر نهاوند با جایگاه واقعی اش فاصله دارد، افزود: کارهاى خوب و اقدامات مفیدى صورت گرفته است. انسان رایحه طیّبه احساس خدمت را استشمام مى‌کند؛ مى‌بیند که در مدیریّت خدمت به مردم، احساس اخلاص براى خدا وجود دارد. 

مسعود رضی افزود: بخصوص در شهردارى که با مردم سر و کار دارد. سازمانهایى که سروکارشان با مردم بیشتر است، باید روح خدمتگزارى و اخلاص را بیشتر از جاهاى دیگر داشته باشند.

رضی اظهار داشت: مردم همواره در انتخابهای مختلف نشان داده‌اند به دنبال خدمت رسانی در پرتو شاخص‌های اصلی انقلاب و اسلام هستند و شورای اسلامی شهر  و مجموعه شهرداری باید با برادری و همکاری مبتنی بر منطق و قانون، برای خدمت رسانی بیش از پیش به مردم تلاش کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش