شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 10021

صدای نهاوند:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند گفت: کاندیداها هزینه های انتخاباتی خود را شفاف سازی و اعلام کنند.

امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند خواستار شفاف سازی در هزینه های تبلیغاتی کاندیداها شد و بیان داشت: امروز مردم و رأی دهندگان نمی دانند که نامزدهای انتخاباتی برای به دست آوردن کرسی های شورای شهر به چه میزان هزینه می کنند.

بحیرایی افزود: مشاهده می شود که خرج های سرسام آوری در جریان تبلیغات انتخاباتی می شود و این سؤال به ذهن مردم خطور می کند که چه منفعتی وجود دارد که هزینه های گزافی در انتخابات انجام می گیرد.

وی افزود: اسراف ها و هزینه های هنگفت و اینکه دهها و شاید صدها میلیون هزینه تبلیغات، پذیرایی ها و … می شود نویدی از روزهای خوش نیست، که البته این گونه تبلیغات نیز فرصت تصمیم گیری و انتخاب آگاهانه را از مردم گرفته است.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند ادامه داد: مگر در شورای اسلامی شهر نهاوند چه خبر است که تعدادی از کاندیداها  امروز اینگونه هزینه کرده و خود را به آب و آتش می زند ، اگر مردم به شما اعتماد کنند چه تضمینی برای خدمت هست ؟ آیا شما نباید ابتدا هزینه های خود را جبران کنید ،آیا نباید ابتدا اسپانسرهای انتخاباتی خود را راضی کنید ؟ آیا برای خدمت به مردم و به شهر بایستی اینگونه هزینه کرد ؟

امیر بحیرایی گفت: متاسفانه با روندی که بار دیگر در شهرمان می بینیم باز هم به جای ورود افراد متخصص ، تحصیلکرده ، پاک و خدمتگذار شاهد آن خواهیم بود که نهاوند به جای حرکت رو به جلو و پیشرفت ، گام به گام و این بار بسیار سریع تر به عقب می رود .

بحیرایی بیان داشت: متاسفانه افراد به جای ارائه برنامه ها و راهکارهای خدمت به شهر از وضعیت اقتصادی برخی از خانواده ها سوء استفاده کرده و با عناوین مختلف به جمع آوری آرا می پردازند .

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نهاوند افزود: متاسفانه انتخابهای ناصحیح تعدادی از افراد دربرخی دوره ها باعث شده عرصه شورای اسلامی شهر به جای برنامه ریزی و خط مشی سازی و تصمیم گیری ها در حوزه های مختلف و خدمت رسانی به مردم رنج کشیده به محلی برای بازیها و اختلافات سیاسی برخی افراد تبدیل شود ،البته خبرها حاکی از این است که مردم در انتخاب خود اتفاقات و مسائل و مشکلات ایام گذشته را سرلوحه تصمیم گیری خود برای شهر مهجور مانده نهاوند قرار می دهند به نحوی که شورای اسلامی شهر دیگر شاهد حضور سرمایه داران بی درد و انبوه سازان منفعت طلب نباشد . و به جای آن محلی برای خدمت نیروهای جوان ، متخصص ، تحصیلکرده و جسور و عاشق خدمت باشد .

امیر بحیرایی اظهار داشت:  بایستی به سمتی پیش برویم و حرکت کنیم که نهاوند کوچک ما شهری زیبا ، تمیز و دوست داشتنی باشد ، شهری که همه به آن افتخار کنیم . نهاوند با زیر ساختهای فرهنگی ، تاریخی و تفریحی از جمله سرابهای خروشان ، حمام حاج آقا تراب ، صنایع دستی و تولیدات محلی ، محصولات کشاورزی و … میتواند عرصه ورود گردشگران زیادی باشد که میتواند بسیار به رونق اقتصادی و اشتغال زایی در شهر کمک کند .

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش