- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

در اعتراض به عدم برخورد باخودروهای شخصی صورت گرفت/تجمع رانندگان تاکسی مقابل سازمان تاکسیرانی نهاوند + تصاویر

صدای نهاوند:

جمعی از رانندگان تاکسی های عمومی شهر نهاوند صبح روز پنج شنبه در مقابلسازمان تاکسیرانی نهاوند تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند که در جمع رانندگان معترض حاضر شده بود، رانندگان تاکسی با انتقاد از عدم نظارت و برخورد با خودروهای شخصی که در سطح شهر مسافر کشی می کنند، خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه خود شدند.

عمده خواسته های رانندگان تاکسی در نهاوند مربوط به، تردد و جابجایی مسافر توسط خودروهای شخصی، تعویض ایستگاه منطقه فرمانداری،  مبلغ پرداخت ماهیانه حق عضویت و استهلاک خودروها بود.

یکی از افراد تجمع کننده در گفتگو با خبرنگار ما درباره علت این تجمع گفت: تاکسی دارها دارای مشکلات عدیده ای هستند که مسئولان نسبت به آن بی توجهی می کنند.

photo_2016-06-10_03-05-42

این راننده تاکسی بیان کرد: رانندگان بعنوان قشر زحمت کش جامعه خواستار حل این مشکلات از سوی مسئولان هستند.

یکی دیگر از رانندگان تاکسی گفت: با این تورم  و گرانی متاسفانه چهار سال یکبار کرایه ما را ۱۵ درصد گران می کنند در شهر تعدادی راننده تاکسی هستند که اصلا کارت تاکسیرانی ندارند و عده هم معلوم نیست چگونه کارت تاکسیرانی گرفته اند.

با حضور یکی از مدیران شهرداری نهاوند در جمع رانندگان معترض مقرر شد رانندگان با نوشتن نامه ای مشکلات خود را به شهردار انتقال تا در شورای ترافیک شهرستان در مورد آنها تعیین تکلیف شوند.

photo_2016-06-10_03-05-23

این مقام مسئول در شهرداری نهاوند گفت: طبق قانون برخورد با مسافربرهای شخصی وظیفه اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی است، رانندگان تاکسی ماهانه حق عضویت، اماکن و دارایی می پردازند،  استهلاک دارند پس باید از کار شما حمایت شود.

در نهایت مقرر شد رانندگان تاکسی طی نامه ای تمام مشکلات و مطالبه قانونی خود را به شهرداری نهاوند اعلام کنند تا با طرح آن در شورای ترافیک برای رفع آنهاتصمیم گیری شود.

کانال صدای نهاوند [1]