- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

شهردار نهاوند:صاحب چک های برگشتی به‌جای دلسوزی دروغین حق مردم نهاوند را پرداخت کند

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند گفت: افرادی که به شهرداری بدهکار و دارای چک برگشتی هستند، به‌جای جوسازی و شایعه‌پراکنی و ایجاد مانع برای توسعه نهاوند، حق مردم را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند امیررضا یوسفیان صبح سه‌شنبه در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهر نهاوند در مورد شبهات به وجود آمده در مورد مبلغ واریزی دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به‌حساب شهرداری نهاوند توسط اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: قرار بود این مبلغ از طرف سازمان برنامه و مدیریت به تیم فوتبال پاس همدان کمک شود.اما چون تیم پاس همدان بخش خصوصی بود این پول مستقیم نمی‌توانست در اختیار آن باشگاه قرار بگیرد.

یوسفیان ادامه داد: طبق توافق و هماهنگی‌های انجام‌شده تحت نظارت سازمان‌ها و نهادهای مربوطه، اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغ دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان را به‌حساب شهرداری نهاوند واریز کرد.

وی در جواب این سؤال که چرا این پول به‌حساب شهرداری‌های دیگر شهرهای استان واریز نشده است ،گفت: من دو دوره شهردار همدان بوده‌ام و قبلاً هم از این تعاملات و همکاری‌ها برابر قانون ونظارت سازمان های مختلف برای موفقیت تیم پاس انجام داده‌ام. 

شهردار نهاوند ادامه داد: پس از واریز مبلغ فوق به‌حساب شهرداری نهاوند، مبلغ۴۵۰ میلیون تومان را طبق رای صادره کمسیون ماده ۱۰۰ بابت طلب و بدهی پرداخت‌نشده اماکن ورزشی نهاوند برداشت کردم و مابقی آن را مجدداً به‌حساب اداره ورزش و جوانان استان واریز شد.

امیررضا یوسفیان در جواب سؤال خبرنگار دیگری که پرسید چرا کل مبلغ بدهی ۸۵۰ میلیون تومانی اداره ورزش و جوانان برداشت نشد،گفت:تاکنون مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان در کمسیون ماده ۱۰۰ تائید وصول و حکم پرداخت آن امضاشده است.به همین علت مجاز به برداشت بیشتر نبودیم تا شرایط و مراحل قانونی آن طی شود.

افرادی همیشه نهاوند را به حاشیه کشانده‌اند تا  مردم و مسئولان را از مشکلات و کمبودهای اصلی غافل شوند

 یوسفیان بابیان اینکه افرادی همیشه نهاوند را به حاشیه کشانده‌اند تا  مردم و مسئولان از مشکلات و کمبودهای اصلی غافل شوند گفت: هیچ ترسی از گفتن اظهارات خود ندارم چراکه شهروند نهاوندی فرقی با پایتخت‌نشین ندارد و باید از حداقل‌های رفاهی و شهری بهره‌مند شود تبعیض در ارائه خدمات و امکانات برای شهروندان شهرستانی و استانی به دلیل جریاناتی است که جوسازی شده و مردم را مشغول می‌سازد تا از اصل توسعه و پیشرفت شهری دور شوند.

وی موضوعات اساسی شهر را طرح‌های نیمه‌تمام و بلوکه‌شده شهر مانند: احداث میدان مرکزی، تعریض و بازگشایی ادامه خیابان آزادگان و معلم، وضعیت شهربازی و بام نهاوند و بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری عنوان کرد و افزود:  عده‌ای با دامن زدن به شایعات و حاشیه‌سازی در فضای مجازی قصد دارند با موضوعات پیش‌پاافتاده ذهن مردم و مسئولان را از اصل توسعه و پیشرفت شهری دور کنند.

امیررضا یوسفیان از مسئولان ارشد شهرستان خصوصاً فرماندار امام‌جمعه، نماینده منتخب و شورای شهر درخواست کرد تا با وحدت و همدلی و مشارکت همگانی مردم و مسئولان، حق نادیده و منزوی‌شده نهاوند را پس گرفته شود و در جهت مطالبه گری به‌حق مردم  شهر نهاوند جهت رشد و شکوفایی از همه مسئولان تلاش کنیم.

یوسفیان در خصوص پیشرفت توسعه شهر نهاوند و اجرای طرح‌های مصوب شده بیان داشت:قراردادهایی با قرارگاه خاتم‌الاوصیا و بانک شهر در جهت اجرای طرح ساماندهی مسیل شهر، ساختمان دخانیات، شهربازی و معابر نهاوند منعقد و نهایی شده است.

وی بابیان اینکه مدیر بدون قدرت ریسک و جسارت نمی‌تواند گامی در جهت منافع شهروندان شهرش بردارد افزود: افتتاح بانک شهر در نهاوند اتفاقی مبارک و میمون برای شهر و شهروندان نهاوندی است.

کانال صدای نهاوند [1]