- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

‍ اجرای ۷۵ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ علی مختاری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نهاوند، به مناسبت هفته بسیج، گفت: مردم عزیز فلسطین سالیان سال است در آتش جنایتکاران تاریخ میسوزند و اگر در طول تاریخ نگاه کنیم به جز جنایت آمریکا در ژاپن، چنین جنایاتی نمی‌بینیم که در ۴۰ روز حدود ۱۲ هزار نفر شهید شوند.

سرهنگ مختاری با اشاره به روز شماره هفته بسیج گفت: هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود و روز دوشنبه مصادف با اولین روز هفته بسیج جهاد، خدمت و سازندگی نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه روز سه‌شنبه بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار نام دارد تصریح کرد: روز چهارشنبه نیز بسیج، ولایت‌باور انقلاب و تمدن‌ساز نام‌گذاری شده و روز پنجشنبه بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: روز جمعه با نام بسیج، آسمان بصیرت و انتظار؛ روز شنبه بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر و آخرین روز از هفته بسیج که پنجم آذرماه است بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار نام‌گذاری شده است.

وی با تاکید براینکه مسئله محرومیت‌زدایی از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: به همین دلیل قرارگاه محرومیت زدایی در سطح شهرستان در حال فعالیت است همچنین قرارگاه اقتصاد مقاومتی نیز برای ایجاد اشتغال با همکاری بسیج سازندگی و دستگاه‌های دولتی برای ایجاد اشتغال اقدامات بزرگی انجام داده است.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه در هفته بسیج ۷۵ عنوان برنامه در سطح شهرستان پیگیری می‌شود افزود: از برنامه شاخص این هفته، رونمایی و نقد کتاب، اکران فیلم، اردوی راهیان دانش آموزی، افتتاح ۳ باب مسکن محرومین، اهدای ۱۴ جهیزیه ، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، رزمایش اقتدار بسیج با اجرای برنامه های متنوع در مجموعه علیمرادیان ، یادواره شهدای دانش آموز و مسابقات ورزشی و فرهنگی را می توان نام برد.